theoutsider

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Josefine - 7 januari 2016 21:20

Nog för att jag ville ha vinter och snö, men varför ska det alltid gå till överdrift? Den här jävla kylan, idag var det -20 ute och då är det inte ens roligt att hitta på något. I övrigt var det superfint väder, ljust och fint men jag kan inte vara ute. Jag har haft två par strumpor i mina vinterskor varav ett par är termostrumpor och igår när det var -12 ute så kände jag inte tårna efter 5 minuter. Så idag testade jag knappt ens att gå ut. Var ut en snabbis men det är fan inte kul när man fryser sönder. Idag har jag gått med underställstights, tights, termostrumpor, strumpor, linne, basic långarmad tröja och hoddie på mig INOMHUS och fötterna vill ändå inte riktigt tina. Det är inte okej att det blir så kallt här inne. 

Älskar snön och vill kunna vara ute och leka och åka pulka och grilla korv med Tyra men det är fan inte kul när det är FÖR kallt. 

   

Fint är det ju iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards