theoutsider

Alla inlägg den 2 april 2016

Av Josefine - 2 april 2016 10:17

Måste bara få tala om vilken underbar sambo jag har. Han är helt toppen med sina barn, leker och myser! 

Visst jag får ta hand om ganska mycket i själva hushållet, laga mat, tvätta och städa. Men åh andra sidan så håller han på med renoveringen av huset som jag inte är ett dugg delaktig i. 

Jag har inget intresse helt enkelt. Han har intresset men är bra less det.

Han har varit underbar med Tyra sen Arwid kom hem, missförstå mig rätt han har alltid varit en superbra pappa. Han har alltid varit den som leker mest medan jag har gjort andra saker med henne. Han har varit "buspappan" medan jag har varit en annan form av trygghet. Bara älskar att sitta och titta på när han springer runt och leker med henne, skulle kunna iakta dom hur länge som helst. Man blir glad in i själen.

Nu när Arwid föddes så har vi tagit beslutet att han självklart måste få sin uppmärksamhet och hon sin. Men för att omställningen inte skulle bli så enorm så ägnar vi mer tid åt Tyra på dagarna när Arwid ändå sover mestadels. Så blir kvällarna mer bebismys med Arwid. Det har fungerat superbra hittils. 

Jag är så glad att jag har en sån underbar sambo. Han är inte den som säger nej utan frågar man honom om han kan fixa något så gör han bara det.

 

Min underbara lilla familj <3

Ovido - Quiz & Flashcards