theoutsider

Alla inlägg den 17 april 2016

Av Josefine - 17 april 2016 19:42

Något som bara inte får hända inträffade idag. Vi skulle på dop.. Och vi missade det.

Fyfan vad pinsamt! Såhär var det. 


Morgonen började med dans för Tyra och den här gången var hela lilla familjen med och tittade på henne. Myspys.

Sen blev det en onyttig men god lunch på BK. 

Dopet skulle ju inte börja förrän klockan 15.00 så vi hade gott om tid, trodde jag.

Medan jag packade, slog in doppresent och fixade fram kläder till barn och mig själv så tittade emil och Tyra på film.


13.50 så ringer telefonen, linda.

Åh nej nu är det något som inte står rätt till.


Springer och kollar inbjudan och hjärtat faller typ ner i magen. 13.00 DET STÅR 13.00 Hur kan jag ha tänkt så fel? Vi har missat dopet. Vi har missat allt. 

Slängde på oss kläder och ut i bilen fort som fan för att ändå hinna dit och vara med på fika och presentöppning.

Har aldrig känt mig så dum, har aldrig varit så sen och tänkt så fel. 

Så pinsamt och lite ledsamt eftersom ett dop sker bara en gång och vi missade det. Hela cermonin. 

Supertråkigt och jag har sånna skuldkänslor över hela grejen. Hade ju till och med skrivit in i telefonen att det började 15.00


Har 2 dopinbjudningar på kylskåpet och det idag skulle börja klockan 13.00 Det andra (som är i maj) börjar klockan 15.00. 

Måste ha blandat ihop dom. Det har varit lite mycket den senaste tiden och huvudet fungerar inte som det ska.

 


Ovido - Quiz & Flashcards