theoutsider

Alla inlägg den 22 april 2016

Av Josefine - 22 april 2016 20:17

Nu ska vi börja ta tag i det här på riktigt! Eller ja förmodligen är det JAG som kommer börja ta tag i det här på riktigt.

Blöjfri har jag inga större förhoppningar om då hon bara har lyckats kissa på toaletten en gång och jag kan ju faktiskt inte tvinga fram det. 

Napparna däremot dom kan jag ta bort, där är det jag som bestämmer. Imorgon börjar vi resan mot nappfrihet. 

Ska ge bort några till mammas snart ankommande hundvalpar, ska ge några till djuren på 4H och några till djuren på skansen. Hoppas på att kunna få bort dom innan sommaren och hon har lovat att hon ska försöka sova utan napp imorgon men vi får se hur det blir med det löftet. 

Tänkte att när hon väl lyckas sluta med napp så ska vi göra något lite extra roligt. Förslag?

Funderade på om vi ska ta en heldag på furuvik eller något liknande. Men jag vet inte. Skulle vara kul att åka någon stans där hon inte har varit förr även fast hon förmodligen skulle uppskatta furuvik precis lika mycket som vilket annat ställe som helst. 

Allt det här är ju dock i framtiden så behöver ju inte planera det än. Nu hoppas vi på att det här lyckas så kan vi ta tag i blöjfriheten när hon känner sig mer redo. Det är ju ändå upp till henne att vilja sluta.

Wish us luck!

Ovido - Quiz & Flashcards