theoutsider

Alla inlägg den 26 april 2016

Av Josefine - 26 april 2016 19:33

Idag har varit en sån där otroligt dryg dag då Arwid bara har gnällt i stort sett konstant.

Jag vill INTE ha ett barn som jag måste sitta och hålla i eller gå runt med 24/7 bara för att han ska vara nöjd.

Den här bebisen verkar dock kräva det. Jag vet inte hur jag ska orka. JAg vill kunna göra annat än att håll i en bebis hela dagarna. Jag kommer bli deprimerad om jag inte har möjlighet att göra saker.


Helt slut i huvudet av allt barnskrik idag. Han var supersnäll fram tills lunch (då sov han nämligen i vagnen). Men efter det så har han varit hemsk. Tänk om man bara kunde försvinna över natten och få sova ostört när man har haft en sån pissdag. Men nej inte då. Då ska man bli väckt för att det är matdags medan alla andra får sova.


Ja jag tycker synd om mig själv, och jag är bra less, irriterad och trött för tillfället.

Godnatt.


Ovido - Quiz & Flashcards