theoutsider

Alla inlägg den 13 april 2016

Av Josefine - 13 april 2016 10:01

 

Lekparkshäng är alltid uppskattat! Ungen älskar att gunga <3

Försökte mig på en PW men det gick åt helvete eftersom kroppen inte ville sammarbeta. Kändes som att jag skulle falla ihop på stället tillslut så det var bara att vända hem. Men en 30 minuter lyckades vi med.  

Toka på väg hem från dagis! Att det ska kunna ta sådan tid...  

Vi har varit ute och njutit av solen! Jag lyckades till och med bränna ansiktet. Arwid låg mest i skuggan dock, men en stund i mitt knä var ju extra mys!

Av Josefine - 13 april 2016 09:54

Jag har sällan humörsvängningar. Men de senaste dagarna har varit hemska. Eller ja iaf igår. 

Igår satt jag och böla eftersom Arwid var hopplös och missnöjd och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra åt saken och jag orkade liksom inte. Kroppen har gett upp den här veckan, har ont överallt, huvudvärk som gör det svårt att ha ögonen öppna och bara blä. Mått dåligt helt enkelt. 


Annars har det ju varit fint väder ute och så så det har gjort mig glad. Medan skrikande bebisar och trotsiga tvååringar inte är riktigt vad jag psykiskt eller fysiskt har orkar med de senaste dagarna.


Det kommer vända, jag vet att det gör det. Men när man är i det så känns allt så hopplöst. Skulle behöva komma bort och ha möjlighet att bara tänka på mig. Får försöka styra upp lite egen tid inom en snar framtid.



Ovido - Quiz & Flashcards