theoutsider

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Skickat å klart ;)

Av Josefine - 10 mars 2010 17:14

haha, sluta juh 13.05 som vanligt idag och efter skolan så hade vi bild till tre precis som vanligt ;) hahah, jag fortsatte på min målning som ja har gjort skit fail -.-' Dumma mig, den såg bra ut innan jag fortsatte med den juh, SUCK ._.


Ja oh Fahony har iaf skickat iväg en present med posten idag, äntligen ;) :D Hahaha lag ner ca 2 timmar av min tid igår på en sak som skulle ligga i kuväret <.<
hahaha, jag vill se hans min sen när han får grejerna XD FAN VA KUL XD


 


Har börjat tina falukorv som jag ska göra nåt av senare så att de blir nån middag ;) Och bror jobbar natt inatt så jag får datan :D Då ska jag snacka med folk på msn oh så ska jag försöka göra lite skolarbetet =)


Gjorde jätte god milkshake igår natt ;D Mums, hahhaa nu är ni avis va?! de borde ni va för den va grymt gooooo ;9


 

GOOOOOOOOOOOOOO :D:D


Tänkte va duktig igår kväll oh dra ut oh springa oxå, men de gick åt helvete för jag fick så jävla ont i magen så ja trodde seriöst ja skulle spy flera ggr, kunde knappt gå hem >.<


Men orkar inte skriva nå mer nu x) Kommer säkert skriva nå mer senare ikväll, ciao ;P

 
 
Fanny

Fanny

10 mars 2010 17:58

Haha han borde filma när han öppnar det så vikan få se hans min :c XD (A)

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

10 mars 2010 22:52

hahaha jaaaa ofc XD

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards