theoutsider

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

jätte kul :D

Av Josefine - 21 mars 2010 12:07

hehe, igår va ja i uppsala typ hela dan oh de va jätte kul :P Dagen gick jätte fort verkligen Xd Ja höll mig mest vid Trissan och Vanja oh snacka mkt med dom xd Sen fick vi "leka" nåra lekar oxå.. Haha, men lat som ja är så stod ja mest still i ett hörn oh höll mig undan (A) Hehe x)  Jag träffa en del väldigt komiska folk oxå, synd ba att ja aldrig kommer få träffa dom igen :S Men aja, dagen igår tog slut jätte fort och när vi skulle åka hem så va ja typ jätte hyper oh överenergisk XD Haha folk fråga till och med om ja va hög (A) Vikket jag INTE va ;O XD Men ja hoppa upp/klättra på ALLT inom räckhåll som gick (och egentligen inte gick) att klättra upp/hoppa upp på XD HAHAHAH XD Guuu' ja prata jätte fort oh sprang jätte mkt oh folk trodde nog att ja va crazy, men de va för att ja hade varit rättså lugn oh tyst hela dan så senare så blev ja ju jätte hyperous O.o ojojoj HAHAHAH XD guuuuu va komisk jag är XD Hahahaha, jag tog tag i lyckstolparna oxå oh snurra runt dom runt, runt, runt XD (asså i armkrok) xd


Tkr synd om er som inte fick en chans att se mig asså, de var en synd de XD hahaha, stackars er :( Nu gick ni miste om nåt asså :c XD Men aja, oförglömlig dag med en massa blandade folk som ja troligtvis (sorgligt nog) inte kommer få träffa igen :/ Men aja, that's life ;9 Xd
Asså på bussen igår hade ja jätte kul :D Ja satt oh käka godis, va väldigt högljudd oh så sjöng jag med min special mick (min snigga skooooo) hihi, vanja filma mig lite grann oxå (A) hahah, sen sprang ja lite fram oh tillbaka och killen som satt bakom mig störde ja nog väldigt mkt för han försökte sova XD Men som ja sa igår (och jag citerar) "Om nån tkr jag ska hålla käften så får dom vakna, säga åt mig oh hålla käften och sen somna om igen" hahah sen va ja "lite" speedad så ja sa de gaaaaaaaaaaanska fort.. Hahah sen hängde ja halvt lite knäväck från ryggstöden på sätena (a) sen så lekte ja oh vanja surfare mitt i gången xD haha vi skulle hålla balansen, nån som har sett switch???? De är precis som han gör i filmen iaf x) Så gjorde vi :P De va svårt, eller ja klara de så länge som ja titta på vägen ;) Hahah, kulkul, ska lugnt gö om de nån gång ;)


DE SNÖAR UTE!!!! :C:C:C DUMMA JÄVLA BLÄÄÄÄÄ VÄDER :@ de va ju så fint igår :'(
Men nu ska ja ta oh gö nå roligare än att sitta oh skriva här ... som typ, ehm, idk.. plugga? :D:D (NAAAAAAAAAT) rita kanske ;) Xd CIAO FOLK XD

 
 
Fanny

Fanny

21 mars 2010 13:03

Haha va komisk du är johosso xD Usch på snön! :CC I want to kill it :c (A)
Asså när jag läste texten så lät rösten i mitt huvud snabbt/hyper/stressad >.< XD (A)

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

21 mars 2010 13:04

hahaha XD ja usch på vädret >.< VAfan fahony XD

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards