theoutsider

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Josefine - 2 januari 2010 00:05

mina knogar gör ont >.< har sår från i tisdags? måndags? jag vet inte XD från nån dag den här veckan, antingen måndags eller tisdag.. Tänker inte skriva så mkt nu för har egentligen inget å skriva om.. Men jag ville iaf bara säga en sak till alla mina kompisar...
Tack för att ni finns, skulle inte klara av att leva ett liv utan er, miss ya all <33


2010 kommer bli grymt, hoppas ja, och jag längtar efter att få se vad de här året har att erbjuda :)
Kom på igår tror ja de va, eller i förrgår, att jag har inlämningsuppgifter som jag måste göra klart innan lovet är slut, vafaan liksom >.< får väl börja snart om jag ska hinna klart :/


HAr kommit fram till att de kommer bli nåra grymma helger i januari,
nästa helg - Göteborg
helgen efter de - fira födelsedag med farsan oh co ;)
helgen efter de - riktig födelsedag :D
och sen är det typ 4-5 veckor efter det och så är det lov igen :D:D
längtar, längtar, längtar, LÄNGTAR !!! De betyder att sommarn närmar sig och jag vill att de ska bli sommar, typ NUUU O.o
bort med snö oh kyla, hit med sol och värme =)<33
Natti natti alla coola personer, ska ner oh köra wii med bror nu sen blir de väl läsa nå kul eller skriva lite, sen sova ;) Puss på er =)



Gammal redigerad bild x)

Ovido - Quiz & Flashcards