theoutsider

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Josefine - 17 januari 2010 19:56

Sitter och skriver lite på min berättelse, bestämde att jag skulle skriva tills klockan blev åtta. Har skrivit bara två sidor och det är så komiskt XD En person som det skulle visa sig var oskyldig har precis visat sig bli psykopat.. XD Jag har jätte kul, den här berättelsen blir inte alls som jag har trott och planerat, men jag hoppas att den blir bra x) Om bara Emelie och Fanny kunde ta och läsa lite så jag får lite kritik, lata typer <.< (A)

Men jag ska dra ut med hundarna nu, det blir både Zingo och Holly ;) Sen blir det väl skriva lite mer och senare ändå se på nån bra film ;)

Jag såg en av mina filmer hos pappa idag, vacancy. Den var väl rättså bra, psykopat film asså xD men lite små kul var den väl ;) hehe, får se va det blir för film ikväll, vet inte vad jag känner för ännu.
Men hejdå folk, nu blir det ut oh gå en timme med the dogs :)
Holly oh Zingo :) 

Av Josefine - 17 januari 2010 12:12

Vrf ska det va så kallt och förjävligt ? :( Jag vill kunna gå ute i linne och shorts. Kan inte vintern ta slut NU :(
Tur att jag ska försöka flytta utomlans när jag blir vuxen x) Då kommer jag slippa den här hemska kylan :D Det har iförsäg blivit varmare nu än vad det har varit och det är ju bra :D
Jag vet att jag lägger in en massa onödiga inlägg just nu men jag har inget å göra :( Så det blir skriva oh lyssna på musik x)
Vill fortsätta på min berättelse oxå, jag vill skriva klart den NU O.o
Så jag ska nog ägna mig åt det när jag kommer hem (kanske) (A) jag ska ut med Holly i minst en timme oxå ;) och KANSKE Zingo. Sen blir det säkert tv oh inget skrivande :( Men jag ska börja snart O.o Eller fortsätta kanske jag ska säga XD
  
Men nu ska jag återgå till ämnet, hur fan kommer det sig att Sverige måste va ett sånt kallt land, vrf måste vi få minusgrader? :( Jag skulle lugnt kunna leva med sol och värme året runt. Speciellt eftersom jag behöver värme för att må bra. Kylan får mig att må dåligt :( Jag kan nämna flera saker som tillexempel utslagen jag får när det är kallt, köld grejs mojs. Och jag tappar ALDRIG håret när det är varmt O.o vilket är skit bra, vrf måste jag vara så misslyckad oh tappa håret utan nån speciell anledning :( BLÄÄÄÄ!! om jag fick önska EN sak så skulle jag önska att jag ALDRIG tappade håret igen NÅNSIN. Synd bara att önskningar inte går i uppfyllelse, inte för mig iaf :/ Men aja, livet är inte alltid rättvist så det är bara att leva med. visst? x) Det är ju inte så att jag kan välja hur jag vill se ut och sånt, eller välja mina allergier eller nåt (skulle vara väldigt bra om jag kunde däremot)

Vet ni vad jag kom på nyss? Att jag börjar alltid skriva om nåt som har med rubriken att göra men sen så byter jag ämne helt och snackar om nåt helt annat xD lyckat liksom.. Men jag funderar på att gå upp byta om, bädda sängen oh sen rita lite. Kanske skriver nåt mer ikväll vi får väl se ;) JAg ska iaf se på nån av mina nya filmer när jag kommer hem ikväll ;) Kanske öppna min chipspåse oxå (A)

       

Av Josefine - 17 januari 2010 11:48

Nu ska jag berätta lite roliga saker som har hänt den här veckan x) Saker som Fanny och Emelie har påstått <.<

För det första, Emelie och Fanny är grymt taskiga :O dom har aldrig sagt till mig att dom är spåtanter <.<
Dom "spådde" nämligen min framtid, och den blev förjävlig :O Dom är grymt pervo dom där två xD Och speciellt i fredags när dom var mega flum, då misstolka dom varenda ord/mening som jag sa :O Dom misstolka det så att det fick en pervers mening istället för det jag egentligen menade <.< XD
Och så påstår dom att JAG är den perversa :O Jävla typer!
Fanny påstod att jag skulle ta en kvast (som stod utanför pappas dörr) och flyga iväg med den till en polare, och jag ba; ja det skulle jag lugnt göra om jag kunde.
Och både fanny och emelie tittade på varann och ba; ÖH :O *förvånade misstänksamma miner* och sen började dom skratta.
Sen senare så gick jag och hade skit kul, eftersom jag gick och höll på oh gav dom pervo blickar XD och dom ba "run, save yourself" typ <.< (asså dom sa inte de men dom tänkte nog nåt liknande) XD

Jag hade så jävla kul xD och när vi kom hem till fanny så blev jag överfallen av emelie och en stol :O Jävla typ <.<
  

Hahahaha, en annan gång när jag precis hade haft utvecklingsamtal så skulle jag in till Uppsala med Emelie, Fanny oh Jäzi. Men Jäzi träffade vi inte förrän på bussen (A) På väg till bussen så var jag jätte flum (jag vet inte vrf, emelie oh fanny påstod att de va för att jag hade druckit kaffe), men jag hade jätte kul XD jag måste sett full ut, jag gick och vingla och skratta och hade skit kul. Gick oh höll fanny och emelie över axlarna för att få stöd. Jag undrar va Susanne hade haft ner i kaffet egentligen <.< (6) Men jag snackade med Emelie och Fanny och jag gjorde om min röst så jag vettefan va det skulle va för dialekt. Men jag va som sagt jätte flum och jag kom fram till att Emelie oh Fanny va gifta, och Emelie va Fru Johansson och Fanny var Herr Johansson. XD Dom fick mig och sluta lite senare för dom hota mig med en sak <.< Dumma dom ._. Men när vi kom på bussen så låg jag lite halvdäckad längst bak, jag tror ja hade emelie som kudde <.< xD Jätte kul, ja lugna ner mig senare hehe (A) Men gu va dom tyckte jag va jobbig xD


  

Av Josefine - 17 januari 2010 11:38

Jag vill åka på språkresa O.o Jag vill åka bort och vara borta i minst ett år.
Det skulle vara jätte kul att åka till Frankrike men jag kan ju ingen franska så det är nog kört XD men annars så vill jag åka till USA. Man får åka upp tills man fyller 18 år så jag funderar på att spara pengar tills jag fyller 17 och försöka få ihop så mkt som möjligt. Jag ska sommarjobba och hjälpa till med andra saker. Jag vill, jag vill, jag viiiiiiill åka O.o Jag tkr att om jag betalar det mesta så kan andra folk ge mig ett bidrag så att jag får ihop tillräckligt (A) smart va? x)

Ett problem bara, i sommar åker jag bort till USA i 6 veckor, och jag kommer garanterat göra av med alla mina pengar som jag har sparat :/ Och sommaren efter så ska jag, mamma, trissan och malin kanske åka till Frankrike (men det är inte alls bestämmt) och då kommer de ta slut på en massa pengar då med O.o
Och jag kommer inte kunna spara alla pengar jag får ihop för jag måste ha pengar som jag kan röra så att jag kan göra saker med polarna lite då och då :O

Resan kostar ca 60 000 kr så, jag kommer antagligen aldrig få ihop det :(
Men jag ska ändå bli mer sparsam och försöka lägga undan pengar så att jag har oh ta av när jag verkligen behöver, som tex om jag skulle vilja gå på bio, om jag skulle vilja bowla eller åka på en kryssning eller nåt x)
Önska mig lycka till ?! (A) x)

Men pengarna som jag har undanlagda till USA nu är nästan 8000 kr tror jag <.< om jag lägger in större delen av det jag fick igår ^^ Jag börjar närma mig målet :D 10 000 kr =)

  


BTW :O Jag har fortfarande inte varit online och snackar med nån på min msn :D:D

Ovido - Quiz & Flashcards