theoutsider

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Josefine - 25 januari 2010 17:18

Idag var det ju tillbaka till skolan igen, deprimerande :( Började med att vi var tvungna att ha musik som vi totalt sket i att göra nåt på ;) Sen så hade vi nån annan piss lektion ._. och sen efter lunch nån gång så hade vi språk (spanska) och jag oh fanny har övertalat rebecka om att vi ska få fixa en berättelse som vi kan sitta och läsa på lektionen, tur att man är kompis med Luis ;) Haha.. Vi kommer ha såååå kul eftersom vi inte kommer fatta nåt alls XD lr lite kanske ;)

Sista lektionen hade vi svenska och vi håller på med en teater där haha, idag började vi äntligen med vårat manus.. Vi ska göra nån form av Simpsons teater ;) Jag ska vara Homer, Sara ska vara Marge, Emelie ska vara Lisa, Fanny ska vara Bart och Jezzy ska vara spiderpig XD hahahaha jag kommer ha såå kul när vi ska spela upp den här ^^ XD


Men nu sitter jag och lyssnar på musik och ska fortsätta med min Story x) CYA!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards