theoutsider

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Josefine - 31 januari 2010 16:14

Idag har det väl inte hänt så jätte mkt, jag vaknade pga att bror kom oh väckte mig, synd för jag hade en jätte weird dröm igen O.o ojojoj xD hahahah, jag är inte normal (A) Men sen åkte vi till farmor och farfar för att anna skulle fixa håret på dom x) Sen så blev skjutsad till österby för att gå på en bläääig gudstjänst -.-' Blev hämtad av pappa och fick reda på att jag hade fått pengar av farmor och farfar, tack till dom ^^ Mera pengar som jag kan lägga undan och spara :P När jag kom hem så var det väldigt lugnt, det visade sig att anna och tilde var ute och åkte pulka xD Jag hjälpte pappa med maten som blev jätte god :D
Och snart bär det iväg upp på hockey match, det är bara att hoppas på att det blir lite slagsmål och att brorsan blir utvisad x) hah, jag är en sån elak syster (6)
Ikväll blir det filmbeställning så jag hoppas att dom finns kvar, annars kommer jag blir grymt deprimerad O.o för liksom det är inte varje dag man kan beställa 28 skräckisar för 326 kr ;O
Men hoppas alla har haft en bra helg, ska gå oh köra tv spel med bror nu så x) I'm gonna kick his ass again ;) Kram på er =)

Ovido - Quiz & Flashcards