theoutsider

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Josefine - 4 januari 2010 20:19

Okej, nu eftersom jag har varit så seg och allt så tog jag och gick ut med Holly. Vi var ute i över en timme och på vägen såg vi två rådjur oxå :) Holly blev galen och ville springa iväg och jaga dom men hon lät bli.
Jag fick jätte ont i fötterna pga mina kassa skor, och det blir ju inte lättare av att jag går så jävla konstigt heller.
När vi kom hem så hörde man ju nördarna där nerifrån igen (spelar wii).
För en gångs skull så kände jag mig faktiskt hungrig så jag va jätte glad när det blev mat :) Och så var jag duktig och exprimentera ihop en sallad som vi kunde ha till, bra va? :D Det blir inga läxor idag men kanske imorrn ;)
Jag ska börja ha som rutin att jag drar ut med holly en timme varje dag, MINST, oavsett vädret.
Kanske träffar emelie imorrn, och kanske fanny, och kanske jäzi oxå.. men vi får se hur de blir med de.
Imorrn ska jag kanske till och med käka 2 ggr :D look, de går framåt ;)

Men jag ska dra ner och kolla på när brorsorna blir tokiga på varann för att den ena dör hela tin' så vi hörs alla glada =)

 
Holly förra vintern, snögubbe eller vad? XD

Av Josefine - 4 januari 2010 15:58

Livet just nu går segt, de händer inte speciellt mkt ... Dagarna går fort men det är för att jag går och lägger mig mellan 6-8 på morron så jag sover fram till mitt på dan.. Mitt käkande har inte precis blivit bättre, snarare tvärtom.. Är ja inge hungrig så käkar jag inget, ibland käkar ja ytterst lite middag...
Men mitt liv består för det mesta nu av, film, wii spelande, oh nåra timmars sömn.. Snacka om tragiskt.
Just nu sitter jag och käkar på en bit av mitt JÄTTE snygga pepparkakshus x) mums :D Imorrn blir det kanske ändring på min vardag =) Kanske drar in till ikea med fanny och folk och springer runt och leker lite där xD haha, jag hade en dröm om det idag, skiiiit kul xD
Har fortfarande inte loggat in på msn, JÄTTE STOLT :D och jag har fortfarande inte åkt hem till emelie :( Mamma ville inte skjutsa mig :(:(
Idag hade jag planerat att jobba med lite läxor (hk:n), men just nu känner jag inte alls för det så vi får väl se om jag kanske gör det senare...

Och jag som hade bestämmt mig för att bli mindre lat, det går oxå åt helvete, idag runt 4 imorse hade jag tänkt gå ut med hund, men kom fram till att det säkert va jätte kallt ute så det blev inte av (A)

Göteborg närmar sig oxå, längtar verkligen ^^
Men vi får se när jag skriver nåt nästa gång eftersom som jag sa, mitt liv är grymt seeegt.... Jag skriver väl nästa gång när det har hänt nåt intressant att skriva om ;) CYA!!

Ovido - Quiz & Flashcards