theoutsider

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Josefine - 18 januari 2010 23:39

Hahah, idag blev det en lång seg skoldag, sen hängde emelie med mig hem XD Vi hade grymt kul på bussen, och emelie blev utittad av killarna som satt framför för att hon garva så jävla mkt. hahahahah XD hade så kul xD
Sen såg vi på film och efter det så gick vi typ ut en stund ;) Efter det så blev Emelie hämtad (sorgligt nog ) :(
Men sen så bestämde jag mis för att bryta mitt nyårslöfte så jag loggade in på msn oh började snacka med folk x) Lr ja folk började snacka med mig xD ha ha, det slutade med att jag satt och snacka med en person tills klockan blev nästan 12 x) Sen gick jag ner och räkna lite matte tills halv ett sen blev det film :) De va en gullig film, den va inte bra oh inte dålig utan gullig ^^

Av Josefine - 18 januari 2010 07:42

Det blev inge mer skrivande igår emil hade ena datan oh kolla på "24" så ja palla inte sitta oh skriva här inne då, skulle inte kunna koncentrerat mig :/
Det blev film iaf "Dude where's my car" hahahah oh snacka om sjuk film xD heh, skit kul x) Nu är det en dag närmare min 16 års dag ;) Jippie =) Ja funderar på att ta med mitt USB minne till skolan men jag lär ju inte få nån tid till att skriva nåt så kanske lämnar det hemma ändå ;/ Jag var ute oh gick i 1 timme oh 20 minuter igår :D
Oh det gick ju så jävla bra imorse, håret var så jävla elektriskt så att det låg helt slickat mot pannan så jag skulle spreja luggen så att det blev normalare. Jag höll upp luggen med ena handen och så spreja jag för långt ner så jag spreja rakt in i ögat, aaaaaaaj, fyfan vad det sved O.o :'( Xd
Men nu ska jag hämta in hund oh sen dra till bussen ;) Cya later ;)

Ovido - Quiz & Flashcards