theoutsider

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Josefine - 29 januari 2010 21:19

Nu är det fredag och det är "pappas helg" x) Jag har inte gjort så mkt idag, förutom att få "happy-ryck" över att min bild (som jag har hållit på med ett antal lektioner) antagligen är slängd xD Fick för mig att jag skulle rita om den så jag började idag, märkte att det blev cp så jag rev sönder den (A)
Gick till ica efter skolan med emelie och handla lite, mums :D <3
Sen gick vi upp till skolan och träffade Amanda och Elin :) Vi va med dom tills bussen gick och vi hade jätte kul pga elins ass XD hahahaha.. xD


Kom hem till pappa och då va det bara att välja vikken pizza jag skulle ha ;) Sen ville ju "små barnen" att jag skulle rita nåt åt dom men jag var lat och orkade inte det.. I helgen ska jag räkna ikapp lite i matten, kan behövas och jag har inget större val >.< Pappa tipsa mig om nån über rea på ginza så jag va in och kollade på skräckfilmer, det fanns filmer från 10kr :D Jag hittade ett 4 pack med filmer (zombies and vampires) för 99 kr... och jag vill ha dom :O Sen fanns det massa 3 pack för 99 kr oxå.. Funderar på att beställa ett 3 pack och ett 4 pack.. Eftersom jag inte har fått nån födelsedagspresent av Emil så kan jag försöka få honom att köpa nån av dom åt mig, smart va?! :D ÅÅÅÅÅH, va kul isf, det skulle ta 2-4 arbetsdagar och sen skulle jag ha 7 nya filmer som förhoppningsvis är bra :) Va kul :D Just nu är det tv tittande som gäller, det är ändå ingen kul inne på msn så, LOGGA IN OH VA SOCIALA FOLK!!!! x)
Hoppas ni får en bra fredags kväll, herrå!! x9



kommer ladda upp bild på mig från bilden nån gång på söndag, har den på mobilen så måste hitta sladden (A) haha, jag är ju helt blå i ansiktet så jag ser säkert lite komisk ut ;)  


  Haha, visst är Sara konstnärlig?! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards