theoutsider

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Josefine - 24 januari 2010 17:01

Tjejkvällen blev grym :D När folk kom hit så höll jag fortfarande på att städa men folk sysselsatte sig själva en stund. Sen bestämde vi oss för att se på en film och sen beställa pizza ;) Det blev 2 familje pizzor men jag smaka typ bara ena xD jag blev ju mätt sen ju (A)
Efter pizzakäkandet så såg vi på mera film och senare så sminka dom mig... Dom hade säkert skit kul kan jag ana.. XD
Vi fixa ordning med chips, godis, dipp och cider sen oxå :) Mums :D
Vi satt oh käka oss mätta på det oh så satt vi och snacka en del :)
Sen blev jag jätte hyper/ jätte flum så jag sprang runt och hade skit kul xD

Hahahahaha XD Jag hade iaf jätte kul fram tills att folk snatta min mobil oh ringde en person oh sa en massa crack saker -.-'

Det va inge kul och senare så råka jag somna, men jag vet inte hur för jag var inte alls trött ._.

vi såg på en massa bra filmer och hade det kul, jag sprang oh fixa med brasan hela tiden oxå, eller ja, lite då och då xd


  Jag var tvungen att dammsuga tvn, den var ju dammig juh :O Alla har sina metoder, det här är min ;)

  Ja oh Hamsta (emelie) :D:D

 

Hahaha xd

  En Jähäziii :d
 

En jähäzi med rosa läppstift xD

 

Jag blev sminkad XD

slutresultatet gjorde mig CRAZY O.o xD 

  massa gooo dricka uppe i mitt fönster som agerade kylskåp/frys XD

 

En jätte söt lite jäzi ^^

  En jag XD

  Min gulliga lilla hund :D

 

Gullunge ^^

 

Jag blev lite flum (A) XD

 

haha, mums :d Vet inte va jag käkar på men det var säkert gott ^^ :D
  Jag blev ju så säxigt sminkad senare <.< XD


Idag så har vi chillat framför tvn och sen gick vi ut en stund och då beställde jäzi pizza, sen gick fahony och jäzi och köpte godis och sen blev dom hämtade. En stund efter det så blev Emelie oxå hämtad så nu är jag själv hemma med brorsan x)


Det kommer inte hända nå mer speciellt idag, jag ska bada oh föna hundar och sen så ska jag väl skriva lite på min "story" oh titta på lite mer film.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards