theoutsider

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Josefine - 19 januari 2010 22:46

När jag kom hem så drog jag ut nästan direkt med Holly. Jag har ju bestämt mig för att gå minst en timme så jag gick samma gamla vända. När jag hade gått i ca 35-40 minuter så började jag känna av att jag gick konstigt med fötterna, jag mådde jätte illa och allt bara snurrade. Jag behövde komma hem så jag gick inte vägen som jag hade tänkt från början men jag var iaf ute en timme och det är ju huvudsaken. Huvudet snurrar fortfarande och det kan ju vara för att senast som jag åt mat idag var halv 3 när vi hade Hk. Sen har jag fikat en bakelse sak. Så jag kom på att det kan ju vara för att jag inte har ätit nå speciellt. Det tänker jag inte göra om, för fyfan hur jag mår nu asså, jag är jätte svag och jätte trött och huvudvärken börjar komma krypande. Det är skit äckligt, vill bara spy, och fingrarna bara skakar (men det har dom hållit på med länge). Jag ska dra ner och se på nån film nu och sen sova, jag behöver nog sova lite. Och så ska jag väl ta nåt att käka och nåra huvudvärkstabletter. Så natti natti, hörs väl imorrn ;)


btw.. Sara och jag gör grymt goda pizzor ;) Just so you know (A)

Av Josefine - 19 januari 2010 18:59

Ja, idag fyller morfar år så vi ska dit oh gratta honom. Oh som vanligt så får jag alltid veta allt sist, så jag fick reda på det idag ._. jag vet inte när folk fyller år och jag får inte reda på något förrän dagen kommer -.- Taskigt, kan ingen säga nåt tidigare? :O
När jag kommer hem så ska jag dra ut med hund, och sen så blir det skriva eller plugga lite x) I natt blir det väl film igen, och kanske läsa lite om jag orkar :)
Hehe, kommer vara lika död imorrn som jag var idag. Ville verkligen inte gå upp, det var så varmt och mysigt under täcket. Var så illa tvungen att resa mig upp ur sängen sen ändå för att inte missa bussen >.< dumma, dumma, dumma buss O.o


Jag lämnade in de första 50 sidorna på min berättelse idag O.o Tänk om dom säger att den är kass :S Man vet ju aldrig, det kan ju hända att dom tkr att den är lite bra oxå... *Hoppas*

Ovido - Quiz & Flashcards