theoutsider

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

snurrig

Av Josefine - 19 januari 2010 22:46

När jag kom hem så drog jag ut nästan direkt med Holly. Jag har ju bestämt mig för att gå minst en timme så jag gick samma gamla vända. När jag hade gått i ca 35-40 minuter så började jag känna av att jag gick konstigt med fötterna, jag mådde jätte illa och allt bara snurrade. Jag behövde komma hem så jag gick inte vägen som jag hade tänkt från början men jag var iaf ute en timme och det är ju huvudsaken. Huvudet snurrar fortfarande och det kan ju vara för att senast som jag åt mat idag var halv 3 när vi hade Hk. Sen har jag fikat en bakelse sak. Så jag kom på att det kan ju vara för att jag inte har ätit nå speciellt. Det tänker jag inte göra om, för fyfan hur jag mår nu asså, jag är jätte svag och jätte trött och huvudvärken börjar komma krypande. Det är skit äckligt, vill bara spy, och fingrarna bara skakar (men det har dom hållit på med länge). Jag ska dra ner och se på nån film nu och sen sova, jag behöver nog sova lite. Och så ska jag väl ta nåt att käka och nåra huvudvärkstabletter. Så natti natti, hörs väl imorrn ;)


btw.. Sara och jag gör grymt goda pizzor ;) Just so you know (A)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards