theoutsider

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Josefine - 20 januari 2010 21:01

Asså, crack XD Jag håller på med en ny bild på bilden och den blir inge bra :( Och så kan folket runt omkring mig rita så jävla bra, blir gryyyymt avensjuk :( Give me your skills girls? (A) Fanny och jag stod upp och ritade idag för första gången, sen när vi hörde folk som började rycka i handtaget så fick vi panik och drog ner våra bilder från whiteboard tavlan och sprang in i det "lilla bildrummet" oh låste in oss där XD hahaha, emelie sprang oxå in där ofc ;)
Sen så tejpade jag och fanny upp våra bilder där inne (fanny på ett skåp och jag på dörren).
Bilden jag håller på med är en bild som jag ritar av från prison break. Bilden är skit snygg, så bilden jag ritar blir ju självklart crack. Fahony (dvs fanny) snattade min bild och satt upp den på whiteboard tavlan så att folk kunde se den :'( Jag sprang dit och slet ner den så våldsamt så att magneten flög ner i golvet och gick i tre delar (A) Sen så var det skönt att få en ärlig åsikt om min bild för en gångs skull ;) Det var Erik Olsson som öppnade käften, han sa typ att bilden hade för mkt kvantitet (vad nu det betyder).. Men jag blev lite små glad, äntligen en ärlig person som kan hålla med mig ;) wiiiie :d

Av Josefine - 20 januari 2010 10:07

Min kampie är typ grym på att rita oh har lagt in some great pics on her blogg x) Så check it out ;) laady.bloggplatsen.se OCH komentera hennes bilder :D
Dom är grymma, promise ;)
IIIIH, vill oxå kunna rita så bra. Synd att hon är så självisk och inte ger mig hennes kunskaper <.< Men jag funderar på att lägga in nån av bilderna jag har ritat, kanske blir sen nån gång x) Jag vill att folk ska komentera oh ge mig tips på vad jag ska bättra (vikket antagligen kommer vara det mesta men ändå) xD
Haha, cya suckers x)

Sitter oh har en ovanligt rolig so lektion x) hahahha, vi sitter ju och håller på med ALLT annat än so så det kan inte bli annat än kul xD Men vi har snart bild oh då ska jag börja på nån ny crack bild ^^

Ovido - Quiz & Flashcards