theoutsider

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Fun stuff xD

Av Josefine - 17 januari 2010 11:48

Nu ska jag berätta lite roliga saker som har hänt den här veckan x) Saker som Fanny och Emelie har påstått <.<

För det första, Emelie och Fanny är grymt taskiga :O dom har aldrig sagt till mig att dom är spåtanter <.<
Dom "spådde" nämligen min framtid, och den blev förjävlig :O Dom är grymt pervo dom där två xD Och speciellt i fredags när dom var mega flum, då misstolka dom varenda ord/mening som jag sa :O Dom misstolka det så att det fick en pervers mening istället för det jag egentligen menade <.< XD
Och så påstår dom att JAG är den perversa :O Jävla typer!
Fanny påstod att jag skulle ta en kvast (som stod utanför pappas dörr) och flyga iväg med den till en polare, och jag ba; ja det skulle jag lugnt göra om jag kunde.
Och både fanny och emelie tittade på varann och ba; ÖH :O *förvånade misstänksamma miner* och sen började dom skratta.
Sen senare så gick jag och hade skit kul, eftersom jag gick och höll på oh gav dom pervo blickar XD och dom ba "run, save yourself" typ <.< (asså dom sa inte de men dom tänkte nog nåt liknande) XD

Jag hade så jävla kul xD och när vi kom hem till fanny så blev jag överfallen av emelie och en stol :O Jävla typ <.<
  

Hahahaha, en annan gång när jag precis hade haft utvecklingsamtal så skulle jag in till Uppsala med Emelie, Fanny oh Jäzi. Men Jäzi träffade vi inte förrän på bussen (A) På väg till bussen så var jag jätte flum (jag vet inte vrf, emelie oh fanny påstod att de va för att jag hade druckit kaffe), men jag hade jätte kul XD jag måste sett full ut, jag gick och vingla och skratta och hade skit kul. Gick oh höll fanny och emelie över axlarna för att få stöd. Jag undrar va Susanne hade haft ner i kaffet egentligen <.< (6) Men jag snackade med Emelie och Fanny och jag gjorde om min röst så jag vettefan va det skulle va för dialekt. Men jag va som sagt jätte flum och jag kom fram till att Emelie oh Fanny va gifta, och Emelie va Fru Johansson och Fanny var Herr Johansson. XD Dom fick mig och sluta lite senare för dom hota mig med en sak <.< Dumma dom ._. Men när vi kom på bussen så låg jag lite halvdäckad längst bak, jag tror ja hade emelie som kudde <.< xD Jätte kul, ja lugna ner mig senare hehe (A) Men gu va dom tyckte jag va jobbig xD


  

 
 
Fanny

Fanny

17 januari 2010 14:43

hahahhahahahhahahahhahaha (A)
Josse påmin mig inte om dig och en annan, då kommer jag bli så där cp-flum igen kanske å det va jobbigt :c XD

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

17 januari 2010 19:08

HAHAHAHAHAHA XD nedå (A) jag hade skiiit kul x) ibland

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards