theoutsider

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Sommar oh sol kom hit!! :'(

Av Josefine - 17 januari 2010 12:12

Vrf ska det va så kallt och förjävligt ? :( Jag vill kunna gå ute i linne och shorts. Kan inte vintern ta slut NU :(
Tur att jag ska försöka flytta utomlans när jag blir vuxen x) Då kommer jag slippa den här hemska kylan :D Det har iförsäg blivit varmare nu än vad det har varit och det är ju bra :D
Jag vet att jag lägger in en massa onödiga inlägg just nu men jag har inget å göra :( Så det blir skriva oh lyssna på musik x)
Vill fortsätta på min berättelse oxå, jag vill skriva klart den NU O.o
Så jag ska nog ägna mig åt det när jag kommer hem (kanske) (A) jag ska ut med Holly i minst en timme oxå ;) och KANSKE Zingo. Sen blir det säkert tv oh inget skrivande :( Men jag ska börja snart O.o Eller fortsätta kanske jag ska säga XD
  
Men nu ska jag återgå till ämnet, hur fan kommer det sig att Sverige måste va ett sånt kallt land, vrf måste vi få minusgrader? :( Jag skulle lugnt kunna leva med sol och värme året runt. Speciellt eftersom jag behöver värme för att må bra. Kylan får mig att må dåligt :( Jag kan nämna flera saker som tillexempel utslagen jag får när det är kallt, köld grejs mojs. Och jag tappar ALDRIG håret när det är varmt O.o vilket är skit bra, vrf måste jag vara så misslyckad oh tappa håret utan nån speciell anledning :( BLÄÄÄÄ!! om jag fick önska EN sak så skulle jag önska att jag ALDRIG tappade håret igen NÅNSIN. Synd bara att önskningar inte går i uppfyllelse, inte för mig iaf :/ Men aja, livet är inte alltid rättvist så det är bara att leva med. visst? x) Det är ju inte så att jag kan välja hur jag vill se ut och sånt, eller välja mina allergier eller nåt (skulle vara väldigt bra om jag kunde däremot)

Vet ni vad jag kom på nyss? Att jag börjar alltid skriva om nåt som har med rubriken att göra men sen så byter jag ämne helt och snackar om nåt helt annat xD lyckat liksom.. Men jag funderar på att gå upp byta om, bädda sängen oh sen rita lite. Kanske skriver nåt mer ikväll vi får väl se ;) JAg ska iaf se på nån av mina nya filmer när jag kommer hem ikväll ;) Kanske öppna min chipspåse oxå (A)

       

 
 
Fanny

Fanny

17 januari 2010 14:40

Dumma sverige ._. jävla helvetes plats ju -.-'

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

17 januari 2010 19:07

Nej fanny inte alls, helvetet är ju jävligt varmt (6) xd
Men ja jag håller med dig ._. Vrf kunde inte jag blivit född i ett varmt och skönt land ? ._.

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards