theoutsider

Alla inlägg under mars 2010

Av Josefine - 22 mars 2010 18:21

Asså jag bara måste påpeka hur mkt jag stör mig på falska personer.. ._. Jag förstår inte hur eller vrf folk orkar vara så himla falska. Asså, AAAAAAH O.o STÖRANDE, STÖRANDE, STÖRANDE!!!!

Hur fan kan man genomgå en hel personlighetsförändring bara sådär? Hur kan man gå från mega bitch till jätte snäll?! O.o Jag blir crazy O.o Hur kan man gå från att inte bry sig om nåt till att se ut som att man bryr sig. Hur orkar man vara så himla falsk asså? Det är en fråga som jag skulle vilja ställa ._. Lr ja, jag ställde den oxå juh x)

Men aja, nu ska ja va jätte happy :d Jag ska baka världens godaste experiments tårta och så ska jag plugga och jag är helt ensam hemma så jag har hela natten på mig att plugga ;)

CYA SUCKERS för nu ska ja baka vidare ;)

Av Josefine - 22 mars 2010 07:35

Happ ställde klockan på 6 imorse oh när fan tror ni jag gick upp?! jo typ halv åtta <.< xD inte mitt fel att ja inte är så jätte morronpigg jämt (A)
Igår blev de en del pluggande, jag är inte klar med alla hk arbetena än, eller jag är inte klar med nåt av dom än, men jag ska fixa det idag. Jag är nästan klar med spanska grejen och jag ska börja med att rätta sida 79 på min story ;)

Men ska dra till skolan snart så ja skriver väl nåt senare maybe ;9 Herrå folk ^^

Av Josefine - 21 mars 2010 12:07

hehe, igår va ja i uppsala typ hela dan oh de va jätte kul :P Dagen gick jätte fort verkligen Xd Ja höll mig mest vid Trissan och Vanja oh snacka mkt med dom xd Sen fick vi "leka" nåra lekar oxå.. Haha, men lat som ja är så stod ja mest still i ett hörn oh höll mig undan (A) Hehe x)  Jag träffa en del väldigt komiska folk oxå, synd ba att ja aldrig kommer få träffa dom igen :S Men aja, dagen igår tog slut jätte fort och när vi skulle åka hem så va ja typ jätte hyper oh överenergisk XD Haha folk fråga till och med om ja va hög (A) Vikket jag INTE va ;O XD Men ja hoppa upp/klättra på ALLT inom räckhåll som gick (och egentligen inte gick) att klättra upp/hoppa upp på XD HAHAHAH XD Guuu' ja prata jätte fort oh sprang jätte mkt oh folk trodde nog att ja va crazy, men de va för att ja hade varit rättså lugn oh tyst hela dan så senare så blev ja ju jätte hyperous O.o ojojoj HAHAHAH XD guuuuu va komisk jag är XD Hahahaha, jag tog tag i lyckstolparna oxå oh snurra runt dom runt, runt, runt XD (asså i armkrok) xd


Tkr synd om er som inte fick en chans att se mig asså, de var en synd de XD hahaha, stackars er :( Nu gick ni miste om nåt asså :c XD Men aja, oförglömlig dag med en massa blandade folk som ja troligtvis (sorgligt nog) inte kommer få träffa igen :/ Men aja, that's life ;9 Xd
Asså på bussen igår hade ja jätte kul :D Ja satt oh käka godis, va väldigt högljudd oh så sjöng jag med min special mick (min snigga skooooo) hihi, vanja filma mig lite grann oxå (A) hahah, sen sprang ja lite fram oh tillbaka och killen som satt bakom mig störde ja nog väldigt mkt för han försökte sova XD Men som ja sa igår (och jag citerar) "Om nån tkr jag ska hålla käften så får dom vakna, säga åt mig oh hålla käften och sen somna om igen" hahah sen va ja "lite" speedad så ja sa de gaaaaaaaaaaanska fort.. Hahah sen hängde ja halvt lite knäväck från ryggstöden på sätena (a) sen så lekte ja oh vanja surfare mitt i gången xD haha vi skulle hålla balansen, nån som har sett switch???? De är precis som han gör i filmen iaf x) Så gjorde vi :P De va svårt, eller ja klara de så länge som ja titta på vägen ;) Hahah, kulkul, ska lugnt gö om de nån gång ;)


DE SNÖAR UTE!!!! :C:C:C DUMMA JÄVLA BLÄÄÄÄÄ VÄDER :@ de va ju så fint igår :'(
Men nu ska ja ta oh gö nå roligare än att sitta oh skriva här ... som typ, ehm, idk.. plugga? :D:D (NAAAAAAAAAT) rita kanske ;) Xd CIAO FOLK XD

Av Josefine - 20 mars 2010 08:44

mwhahaha, ja känner mig duktig som är uppe så här tidigt en lördag ^^ eller ja, jag vill ju inte gå upp men jag är så jävla pigg så onödigt oh bara ligga i sängen oh inte göra nåt :S

Ja gjorde jätte god mat igår, stolt :D oh sen skar ja mig i fingret vikket inte alls va speciellt skönt >.<

Idag blir de uppsala hela dan med en massa folk men ja tänkte att ja skulle passa på att snatta datan så länge båda brorsorna sover ;) smart va?! :D

Såg på let's dance igår (eller ja slutet) för ja såg på dirty dancing innan oh den slutade kl nio x) asså, bra film de asså ^^ har aldrig sett den förr såå =) Men den ska ja nog inskaffa sen nån gång ;)

Jag funderar på om ja ska göra lite läxor nu när ja har tillgång till datan eller om ja ska skriva på min story... Hum.. Svårt val asså >.<

Men snart är de måndag oh ja måste göra klart hk arbetena i helgen såå >.< Nu ska ja se till att komma igång med nåt vettigt så ciao ;9

Av Josefine - 19 mars 2010 07:44

Usch usch usch, nu äre skola på G asså >.< brorsan har inte kommit hem än oh ja tkr att han kan hålla sig borta idag oxå så att ja kan få ha datan, jag MÅSTE plugga och göra hk arbeten.. :S Ja är långt ifrån klar men ja kom igång ganska bra igår iaf ;)
Asså wiiiiiie, de är fredag idag folk ;) Nån som har nå planer?? :D Ja ska iaf chilla framför tvn i stort sett hela dagen x) Så skönt, och sen imorrn så ska ja in till uppsala oh va där hela dan .. Ja får iaf datan på söndag oxå och då är de bara plugga. plugga, plugga.... (Y) <.< Emil drar nämligen iväg med datan typ jätte länge sen veckan efter, han ska lana. -.-

Men som sagt ska dra oh sätta på mig jackan oh sen glida iväg mot bussen, cya ;9

Av Josefine - 19 mars 2010 07:40

Mwhaha, jag har fortsatt med kapitel indelning på min berättelse ;) men de känns som att kapitlena kanske blir lite korta :S Hum... Men hur långt ska ett normalt kapitel vara då?! ._. mina är 10 sidor som längst, men de är ju 10 A4 sidor så om man gör sidorna mindre så blir de ju flera sidor, visst ;D hmm.. Men ja kanske fixar till dom senare, de här är bara en grovuppdelning ;)

Oh jag har fått två personer att läsa den, ja är så happy :D:D Wiiie ^^ Hoppas dom verkligen läser den oxå så att ja får lite kritik asså ;P Men aja ja ska typ dra till skolan snart så ciao x)

Av Josefine - 18 mars 2010 18:15

Usch, nu ska ja passa på att plugga, plugga, plugga... kommer ja lyckas? NOT A CHANCE XD hahahahaha, men jag ska försöka oh de är ju huvudsaken ;)


Jag blev kompis med min bästa kompis idag :D Wiiie, skäääääääääbb ;D xD Hihi, ska bli kul oh träffa fööölk imörrn, i miss them O.o nej men nu ni så ska ja ju plugga, guuu' va crack oh guu' va jabbi >.< AJA CYA LATER, CIAO !!! X)


Här kommer lite bilder från en komisk skridsko gympa lektions mojs x)


 

Ja oh Sara x)

 

Fahony oh Achmedusa x)

Oj oj oj va FAhony åker asså XD 

 

Hehe Sara :) Oh emelie där bakom ser ut oh ha lite svårt att hålla balansen tkr jag XD

 

Kan ju va för att hon hade sönder rullatorn :(

 

Söööööt liten Sara :D

Av Josefine - 18 mars 2010 18:09

Ja fick för mig att ladda upp lite bilder som ja inte vet om ja har laddat upp tidigare <.<

 

Nån snubbe (bilden är inte klar XD)         hahaha, en annan snubbe som ja iförsäg har kommit lite längre med nu då men aja, (A)

Min målning som är totalt fail >.< (och som inte heller är klar O.o)

Ovido - Quiz & Flashcards