theoutsider

Alla inlägg under mars 2010

Av Josefine - 18 mars 2010 17:21

Igår firade vi brorsan ( han fyller 21 idag :P ).. Så direkt när jag kom hem från skolan så började jag fixa med saker, vi skulle få hit gäster om mindre än två timmar så jag började med att improvisera ihop en tårtbotten xD sen efter de så gjorde ja "sega chokladrutor" de är som brownies men lite segare ;) När jag va klar med det så var de bara att börja hacka saker till tacon som skulle ätas senare ;)
Sen så vispa ja ihop lite vaniljsås till tårtan, och när jag hade tid och sockerkakan hade svalnat så börja jag med att lappa ihop min tårta x) Heheh, jag smakade den inte igår men jag tror den blev god, eller ja, jag vet att den blev god eftersom jag käka en bit nyss (A) hehe, jag knäppte lite kort så här kommer bilder på fikat :):)


 

MUMS :D<3

 

Mina sockerbullar med vaniljkräm i ;D

 

Hahahahah Xd min jääääääättee snygga tårta ;) (NAAAAT) men go va de :P

Av Josefine - 16 mars 2010 23:28

Asså kan inte kylan ba ta oh blåsa bort över natten nu så att de är skinande sol tills imorrn och varmt?! O.o Snälla, för min skull?! O.o ja orkar inte me den här äckliga kylan längre, asså guu' va ja är less. Jag vill ha sommar och sol så man kan gå ute i bara T-shirt eller linne oh shorts, jag vill, jag vill, jag vill.. Ohh va jag längtar tills värmen kommer hit, jag har en känsla av att de kommer bli en lång oh varm sommar, lr ja jag hoppas mer än va jag tror men ändå. Med en sån här lång vinter så borde de va varmt länge, visst?! :d

Just nu för tillfället så är jag jätte trött oh vill bara gå oh lägga mig oh sova men så kommer de inte bli för ja ska fanemig se på en film innan. Snart äre imorrn oh dagen ser inte så ljus ut, de kommer säkert va iskallt imorrn med men då ska ja iaf ta på mig en jacka så ja slipper frysa >.<

Bläääää på kylaaaaaaaaaaaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .______________.'''

Av Josefine - 16 mars 2010 23:07

Hehe, idag va en rättså chill dag, jag hade sammanlagt två lektioner -.-
Först så hade ja två nationella prov i engelska, hör + läsförståelse... Sen hade ja hk senare oh jag oh Sara gjorde världens häftigaste/coolaste tårta ;D haha, den va inte så speciellt god enligt mig men de fanns folk som gilla den x) (Y) Hehe, sen va ja med fanny oh Emelie efter skolan oh de va väl chill dä mä x)


 

Mina oh saras jätte snygga tårta :D


När ja åkte hem så slockna ja på bussen för ja va så jävla trött ._. USCH!! Ja kunde seriöst inte hålla ögonen öppna ._. Precis innan jag skulle gå av bussen så satt ja oh tänkte på att ja skulle försöka vila när ja kom hem, oh gjorde jag de sen då?! NEJ, ofc naat -.-' Ja drog ner till ica oh inhandla  mat grejer, imorrn blire taco för att emil fyller år på torsdag oh då är han inte hemma så han firas imorrn istället :P


Funderar på om ja ska fixa en tårta <.< Men ja tror inte ja orkar de <.< Kan fixa nå annat att fika istället x) heh (A)


Idag har varit en extremt chill dag vikket är jätte jobbigt ._. Ja har legat oh latat mig framför tvn hela dan typ men ja har varit sååååå seeeg ._. Oh de har varit sååå kallt så ja har ju inte velat gå ut heller, hoppas de blir varmare imorrn så att ja kan gå ut då x) Mwhahah ;D
Just nu är ja jätte trött eftersom ja har varit cäpä seg hela dan idag. Skönt att de är kort skoldag imorrn iaf... O.o :C


Men aja, ciao folks

Av Josefine - 16 mars 2010 23:00

Wiiie, vi va lediga från skolan igår för att de va studiedag så ja drog in till uppsala med emelie ;D Eller ja, först va jag valpvakt och sen skulle ja smita direkt till bussen efter de, men de visade sig att jag inte hade mitt busskort så ja fick dra hem oh hämta de >.< Mötte emelie i uppsala lite senare och jag fixa nya skor, wiiiiie :d love them :D<3 Emelie köpte en skjorta oh en sjal ^^

hahah, en skit kul dag på stan med min kampie :D De kan inte bli bättre asså x) men vafan, nu pallar jag inte skriva nå mer om igår (A) Förutom att jag hade jätte kul senare på kvällen när jag snacka med massa kul folk i telefon x9

Men aja orkar inte skriva mer (A)

Av Josefine - 13 mars 2010 09:52

Igår va de en jätte chill dag :D På träslöjden så gjorde ja i princip klart mitt målarstativ (?) Och sen så gymma ja oh fahony på gympan, de va jätte kul :) på svenskan däremot va de mindre kul för ja oh emelie va tvungna att redovisa muntligt (nationellt prov grejs) DE VA LIKA HEMSKT SOM ja TRODDE DE SKULLE VA O.o Oh jag måste göra de igen :'( Deprimerande, usch >.<

Efter skolan va ja med Fanny och emelie ;D Fanny filma oss lite och sen satt vi oh titta på nåra gamla saker som hon hade spelat in på mig oh emelie XD hahah, guuu va komiskt XD


Runt 16.20 så drog ja med emelie till bussen oh sen drog ja hem till pappa x)
när ja kom innanför dörrn så hör man direkt "jossaaaaaaan" ropas ut av en glad liten unge XD Heh, jag gick oh satt mig oh kolla på tv med henne, hon kolla på santas buddys, hihi gulli film ^^ Sen blev de iprincip barnprograms tittande tills åtta. Då kolla ja typ på CSI miami (bra serie (Y) ;P) Sen såg ja oh pappa slutet på let's dance oxå x) Vissa är bra duktiga asså =) Efter de så blev de solsidan, hahahaha komiska folk xD


JA va jätte trött oh hade bestämmt mig för att inte sätta mig vid datan igår så de enda ja kunde göra va att gå oh lägga mig O.o isch, men nu är ja uppe oh ja har käkat frukost oh allt :D Jag är ensam hemma för alla är uppe vid simhallen och antingen badar eller gymmar.. x)

Men nu har ja inget mer oh skriva, skriver kanske mer ikväll ;)
Kram på er =)
  

Av Josefine - 11 mars 2010 20:14

heh, maten blev inte så värst god idag enligt mig, men brorsorna tyckte väl att den va okej.. xd Hehe men ja har bakat bullar iaf :D mums :D:D:D De är bullar med vaniljkräm i, haha som en vaniljmunk typ :D Ska knäppa kort oh lägga upp sen ;)


Idag rensa ja bort massa skräpbilder ut min mapp så nu är de bara dom mindre crackiga bilderna kvar ;) hehe, ska föröka rita nå vettigt imorrn ;)


Hehe, ciao folks x)

Av Josefine - 10 mars 2010 22:52

Hehe, har installerat min cam idag :D hahaha, guu va kul jag har :d Jag har suttit oh haft videosamtal med Emelie, jätte kul :D


hihi, har verkligen försökt pluggat oxå men de går inte så speciellt mkt framåt ._.
Men aja, ska försöka plugga imorrn med x) mwhahaha (6)


Imorrn btw så har vi nationellt prov i svenska O.o Usch, de ska va muntlig redovisning, gu va hemskt >.< Hoppas jag oh emelie inte hinner redovisa ;D kommer vi säkert hinna men hoppas kan man juh ;)

Jag vill verkligen inte till skolan imorrn :( vi går lång dag oh sista lektionen har vi bild oh de betyder att jag kommer fortsätta på min målning som jag har förstört :( Jag som faktiskt va nöjd med den ett tag :/ Aja, jag är ingen konstnär precis såå ska väl inte ha så höga förväntningar/förhoppningar på mig själv >.<

Men jag ska snacka med folk nu oh jag orkar inte skriva mer så CIAO x)


 

Av Josefine - 10 mars 2010 17:14

haha, sluta juh 13.05 som vanligt idag och efter skolan så hade vi bild till tre precis som vanligt ;) hahah, jag fortsatte på min målning som ja har gjort skit fail -.-' Dumma mig, den såg bra ut innan jag fortsatte med den juh, SUCK ._.


Ja oh Fahony har iaf skickat iväg en present med posten idag, äntligen ;) :D Hahaha lag ner ca 2 timmar av min tid igår på en sak som skulle ligga i kuväret <.<
hahaha, jag vill se hans min sen när han får grejerna XD FAN VA KUL XD


 


Har börjat tina falukorv som jag ska göra nåt av senare så att de blir nån middag ;) Och bror jobbar natt inatt så jag får datan :D Då ska jag snacka med folk på msn oh så ska jag försöka göra lite skolarbetet =)


Gjorde jätte god milkshake igår natt ;D Mums, hahhaa nu är ni avis va?! de borde ni va för den va grymt gooooo ;9


 

GOOOOOOOOOOOOOO :D:D


Tänkte va duktig igår kväll oh dra ut oh springa oxå, men de gick åt helvete för jag fick så jävla ont i magen så ja trodde seriöst ja skulle spy flera ggr, kunde knappt gå hem >.<


Men orkar inte skriva nå mer nu x) Kommer säkert skriva nå mer senare ikväll, ciao ;P

Ovido - Quiz & Flashcards