theoutsider

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Josefine - 7 december 2009 17:38

Idag var det första skoldagen för mig på tre veckor oh de va väl lugnt, skolan är aldrig kul men de va ingen speciellt hemsk dag ^^

Starta däremot på morron att jag inte fick min sovmorron för att vi skulle kolla på en skola -.-'
Men vi ( ja oh polarna) orkade inte gå och kolla på några program så vi satt på olika bänkar runt om på skolan (A)

Efter det så slapp vi typ so lektionen :D Sen var de lunch och efter det hade jag engelska prov -.-' Det gick säkert åt helvete *sitter oh håller tummarna för att känslan att de inte går bra ska komma*  För att då betyder det att jag kommer att klara det ganska bra ^^ vill inte känna att det har gått bra för då betyder det att jag bara fick G ._.'

Sen hade jag språk (inte så jobbigt) x)
Efter det var det lucia i en oh en halv timme, va en ganska lugn dag :) Just de :O Fick göra ett spanska "prov" oxå >.< usch oh blää på de ._. :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards