theoutsider

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Josefine - 11 december 2009 18:13

hahahahaha, jag i lockit hår = FAIL XD


 




Asså om inte Erik vinner ikväll så lovar jag att jag kommer strypa nån, han har så mkt högre klass än calle... Jag lovar, JAG STYPER NÅN :@


 

Av Josefine - 11 december 2009 17:14

Vi hade lucia tåg för skolan idag, va rättså kul oh alla va jätte duktiga :D
Jag tänkte att ja skulle låta bilderna tala för sig själva ^^


  
Emelie, världens sötaste tärna ^^ <3 


Bard som Mr. lucia x''D


 
Våran vackra lucia ^^



Jenny the tärna x)



Jag och Malin som tärnor ^^


    
Hälften av tomteskaran :) Kajsa, Matte och Mohammed


  Resten av tomteskaran, Elin och Amanda :) Dom är så fina ^^


      
Cooling tomte/gitarrspelarn FANNY :D


Senare så var det volleyboll och jag, Emelie, Hanna, Jenny och Elin hade bestämmt för att vi skulle klä ut oss.. Vi hade temat skräck men det blev inge bra så, vi bestämde oss för att vara de folk trodde att vi var (A) så här såg vi ut i all fall ;)


 
Emelie =)    


HAHAHAHA, jag, oh folk kände inte igen mig <.< konstigt


  Resten av vårat coola gäng, Hanna, Jenny och Elin (sen är det Johanna i bakrunden, hör inte till oss coola <.< XD)


Sen hade vi volleyboll mot lärarna och självklart så vann dom, PÅ FUSK!! -.-
Och jag ägde ju ALLA asså, GO ME !! xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards