theoutsider

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Josefine - 23 december 2009 21:01

Julafton om några timmar ^^ fan va kul, massa paket :D och träffa massa folk, och ha jätte mysigt med släkten :) Längtar!!
Har ännu inte slagit in alla julklappar men jag är nästan klar ;)
Idag spritsa jag pepparkakshus, och dom är säkert jätte goda, känner mig såååå stolt över min konstnärliga talang ;) (skoja)
Käka en JÄTTE god macka nyss och jag har kommit fram till att jag är "the master mack maker" x) min var LUGNT snyggast ;)


Idag har iprincip bestått av städning, matlagning, bakning och pysslande ^^
Har försökt att få tag på Emelie hela dagen men hon har inte svarat mig -.-' Så ja, jag vet inte vad jag ska göra för att få tag på henne ._.'


Ikväll blir de chilla oh ta't lugnt nere i mitt rum oh kolla på nån film :)
btw.. Tack syrran för att ja fick låna filmer ;)


Hmm.. har fått höra att ja är omänsklig för att ja inte gråter till "den gröna milen" men ska väl kolla på den nån gång på jullovet och se hur jag reagerar nu (var typ flera år sen jag såg den). Ska vi få se om jag fortfarande är "omänsklig" XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards