theoutsider

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Josefine - 22 december 2009 02:39

Asså, varför blev jag som jag blev? hur kommer de sig att jag alltid känner mig så udda, varför kan inte jag passa in? ._.

för det första så fattar jag inte vrf folk inte kan säga till mig att jag är jobbig, för de e nåt jag har lagt märke till.. Jag är as jobbig, oh inte fan säger folk nåt O.o Jag skulle aldrig klarat av att snacka med nån som jag. Fattar inte,  jag har grym tur att jag har dom vännerna jag har asså, jag skulle aldrig klarat av att vara vän med en mig. Hur orkar folk? Nu känns det som att jag bara sitter och klagar på allt men asså, jag satt och läste igenom gammal konversations historik och jag tycker själv att jag är jätte jobbig, jag pratar aldesles för mycket, och inte säger folk åt mig att hålla käften heller. Som sagt jag skulle aldrig ha stått ut med att ha en mig som kompis.... Och visst, jag sitter och klagar på att jag är u princip dum i huvet och sånt skit men vafan... :S


Har haft en äckligt irriterande känsla idag också, det är som när man är jätte nervös för nåt, så nervös att man mår illa och bara vill spy.. den känslan har jag och har haft i flera timmar och jag vet inte varför. Jag vill gå och lägga mig och sova men jag är aldeles för pigg :(
Så snart drar jag väl ner ändå och kikar på nån film .. :/


Tänk hur annorlunda mitt liv kunde ha blivit, tänk va annorlunda jag skulle varit som person om jag inte hade träffat vissa personer, asså jag kan inte tänka mig hur mitt liv skulle sett ut :S


Men jag vill för en gångs skull i mitt liv bara känna att jag passar in nånstans, slippa känna mig som "the geek" överallt ._. Jag vet att det här inlägget är i princip enbart klagande på mig själv, men ja.. Om jag skulle kunna förändra saker med mig så kan jag inte komma på exakt vad jag skulle ändra på först jag vet bara att det finns saker som ja vill ändra på. Men ja, va ska man göra? jag är som jag är och kommer antagligen alltid vara, så hoppas bara att kompisarna står ut med mig och inte lessnar, för jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dom.


I dag har jag velat spy flera ggr om sen jag kom hem, och jag vill bara få bort den där känslan, känslan som går ända nerifrån magen och upp i halsen.


Nåt som är bra är i alla fall att det är jullov nu, och btw fick inte så jävla dåliga betyg som jag trodde att jag skulle få.. fick;
* 7 vg
* 1 mvg
* resten g (dvs 9 g)


är rätt så nöjd ändå även om jag vet att jag säkert kommer sänka vissa betyg i vår, men förhoppningsvis så höjer jag andra ;)


Ska avsluta inlägget med att klaga lite mer på mig själv, inte för att jag mår bättre av det eller så men de känns bra och skriva ner saker.
Asså, som alla kanske inte vet så är jag typ ett missfoster (enligt mig) och anledningen till det är att jag har tappat håret 3 ggr från det att jag var 10 år fram till nu när jag är snart 16.. Problemet är att jag har börjat vant mig vid att jag aldrig får behålla håret, så jag förväntar mig aldrig att jag ska få ha kvar det vilket oftast inte inträffar heller. och självklart så har jag börjat tappa igen så åter igen kommer jag få känna mig som ett missfoster, kul liv man har va? De e jobbigt eftersom det finns INGET jag kan göra för att förhindra det och jag kommer få leva med att vara missfoster livet ut. :S jag vet att det inte är bara jag som har råkat ut för det här men jag tycker seriöst synd om mig själv, det känns verkligen som om de mesta som är dåligt händer mig.. nu menar inte jag att det aldrig händer bra saker i mitt liv, för det gör det, OFTA. Men jag tycker seriöst synd om mig själv och alla som behöver råka ut för samma sak. Och till råga på allt så har jag ju alla mina allergier och massa skit, som till exempel, min nöt allergi, pollen allergi, pälsdjurs allergi, min extra känslighet mot klor, att jag inte klarar av kyla, min astma... ja som sagt det är ganska mycket fel på mig. Jag skulle säkert kunna nämna ett antal bra saker också men det är så mycket lättare att alltid se det negativa hos en själv. Så är det jämt. Men aja ska försöka sluta tycka så jävla synd om mig själv och bara ignorera alla fel (kommer inte lyckas, men försöka skadar ju aldrig). Suck!!
Ska försöka sova nu iaf, sova bort känslorna som kommer krypande, kanske se på en film bara för att komma på andra tankar.. men god natt i alla fall, ska försöka vara gladare nästa inlägg och skriva om nå kul istället för mina deprimerande ointressanta känslor ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards