theoutsider

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Josefine - 20 december 2009 19:02

 Som alla säkert vet så har ja varit hos syrran i helgen oh gjort julgodis oh dom som inte visste de vet de nu juh
Har haft skit kul oh ja och Tilde har spelat jätte mkt wii ;) Har sån jävla träningsvärk nu bara >.<


Snöar gör de fortfarande  och som det ser ut nu så kommer vi få en vit jul :D
Vi slutar skolan imorrn och ja ska in till stan imorrn eller på tisdag för att fixa de sista julklapparna till folk ;)


Det blev tillslut en jävla massa julgodis iaf xD haha vi hade jätte problem att få ihop burkar till allt gu' va Linda fick jobba med det xD
Men ja har fan inge mer å skriva just nu så hej så länge XD

Av Josefine - 20 december 2009 01:16

Jaha :O så först får man ett sms (som jag märkte några timmar för sent) om att man dissar folk för att man inte är inne på msn xD och så nu när jag väl loggar in så är det ingen inne :O vikka jävla typer, dissa mig på de här settet asså :O


Mwhahaha x) vi har gjort massa gott godis nu i helgen ;) vi har bland annat gjort;

* Knäck (med nötter, utan nötter, med polka)
* Kola
* Mozartkulor (med nötter, utan nötter)
* Tryfflar (apelsin och mintchoklad)
* snickers
* nå "bandy" bollar XD
* Nougat rutor eller nåt liknande xD

och sen är de säkert nå mer som jag har glömt (på grund av mitt taskiga mine) men imorrn ska vi göra rocky road iaf :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards