theoutsider

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Josefine - 9 december 2009 01:28

Sov så jävla lite igår (och så försov jag mig imorse) Somna nog närmare 5 igår >.<


Jag sa ju tidigare att jag skulle plugga, oh hur fan tror ni att det gick? Jo självklart ÅT HELVETE !!!
 Jag har inte hunnit klart med Hk:n än, och jag hann inte plugga på so provet ._.
Sen ska jag lära mig 39 frågor + svar i no (eftersom vi har prov första lektionen imorrn). Det komm gå åt helvete så BLÄ på skolan -.-'


Jag fick reda på idag att mitt engelska prov hade gått sådär men jag fick mvg iaf ..
Jag kommer total faila på både no:n och so:n kommer jag inte ens hinna att göra ._.


Jag var så jävla trött tidigare idag (är fortfarande) så jag gick och lag mig klockan sju xD gick upp senare runt elva eftersom jag måste plugga, det är det enda jag gör nu för tin, plugga, plugga, plugga... ja har fan ingen fritid, jag orkar inte mer och längtar nu mer än nånsin tills de ska bli lov så att jag kan få ta det lugnt O.o


btw.. Vi har lucia på torsdag för föräldrarna kl. 18.00 (tror jah) så vi har lucia träningar hela veckan.


JAG VILL HA LOV !! OCH JAG VILL KUNNA GÅ OCH LÄGGA MIG NU UTAN ATT BEHÖVA KÄNNA ATT JAG BORDE PLUGGA O.o
Jag kommer säkert bli sjuk snart igen >.< börjar känna mig lite smått förkyld :/


Men godnatt i alla fall allt folk ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards