theoutsider

Alla inlägg den 13 december 2009

=)

Av Josefine - 13 december 2009 14:45

(8) Spider pig, spider pig, does whatever a spider pig does. Can he swing? probably. No he can't, he's a pig. Lock out he is a spider pig... (8)

hahahah grym låt juh (A)


 
De va snö igår i Stockholm men här är det ingen snö.. Jag sa ju att jag skulle plugga men jag vet inte om jag orkar det, känns som att det ända jag gör är att plugga, jag är så jävla less det. Sen när det blir lov så kommer jag bara hinna ladda upp mig innan skolan börjar igen. Och då blir det 5 nationella prov för mig del, det suger !!!


Jag ska nog dra ut om en stund, känner att jag behöver lite luft och om jag inte var halv förkyld nu så hade jag dragit ut och sprungit (men det får bli när jag blir helt frisk).
Kanske drar förbi ica och hyr en film eller två, vi får se ;) Saknar alla kompisar nu även fast jag träffa alla i fredags :/ det är så tomt på helgerna när jag inte har nån att va med :( Och efter imorrn så tänker jag inte göra nå fler prov och det känns skönt, då ska jag bara sitta och fortsätta med min berättelse ^^


Tiden kommer gå jätte fort nu när jag slipper plugga och innan jag vet ordet av det så kommer det vara julafton :) längtar, det ska bli så mysigt... Och sen jullovet, de kommer bli så grymt skönt, ska käka julgodis och ligga och läsa böcker och se på filmer. SKa slappa hela jävla lovet :D


  GOD JUL I FÖRSKOTT !! :D

Av Josefine - 13 december 2009 12:41

Var på stora Stockholm igår (hundutställning) jag hade jätte kul ^^

Jag och trissan blev utplockade en gång i juniorhandlningen sen kom vi inte med bland de 10 bästa :/
Det var synd :( och jag hann inte ställa ut Zingo i rasringen heller :( Men han fick ck iaf men i hanhundsklassen så blev han inte placerad.
Skalman blev bäst i rasen :D
Sen var det en kärring som var jätte taskig mot Malin precis efter bedömningen, men hon kommer bli anmäld som tur är. Hon är så jävla blåst, hon kan inte ha en ända fungerande hjärncell i hela huvet -.-
Sedan så käka vi smörgåstårta som mamma hade gjort och den var jätte god :D


Vilhelmiina blev utplockad bland de 10 bästa i juniorhandlingen och sedan bland de 5 bästa. Och vet ni va? Den lilla skitungen vann hela alltihopa oxå :D STORT GRATTIS TILL HENNE :D vinnaren får nämligen representera sverige i England. :D


Jag var väldigt uppklädd igår, fick låna en dress av Ninna, och sen skulle Eva promt fixa mitt hår så det slutade med att jag kände mig som en liten kontorsnisse XD Jag blev sminkad oxå <.< nå jävla brunt mojs i ansiktet oh så nå typ av läppglans <.<
Men aja xD
Jag hade skit kul med Holly i juniorhandlingen och det är som alltid skit kul, hon är verkligen en underbar hund ^^ LOVE HER :D <33


BTW, ETT STORT TACK TILL NINNA SOM LÅNADE UT KLÄDERNA TILL MIG :D


Va händer idag då folk?
joo, idag måste jag plugga, plugga och åter igen plugga -.- Jag har två inlämningsuppgifter tills imorrn + att jag har två prov direkt på morron. Fixar jag inte det så kommer ja att få ett A (avsaknad av betyg) i terminsbetyget betyget -.-


En bra sak är iaf att jag vet några av betygen som jag kommer få till jul, och det är MVG i svenska, VG i engelska, bild, fysik, ett - två so ämnen. G i matte, ett so ämne, biologi... Sen ligger jag mellan G och VG i spanska.. Hk vet jag inte om jag kommer få något betyg i och lika så i musik och teknink ..
Men vi får se, snart slutar ju skolan och då får jag betygen >.<


Nästa vecka blir det julklappshandling med iaf Emelie, och så kanske Fanny ska med om hon fortfarande kan och vill ;9

Btw, nån som har nån bra film som jag kan få låna ? (A)


aja, cya sometime ;)


  Min lilla bby för rättså länge sen :)<33 (ZNIGO) XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards