theoutsider

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Josefine - 5 december 2009 17:25

Jag och Emelie har värsta grymma planerna :D Idag snacka vi i telefon i nästan 2 timmar och vi snacka om allt möjligt.. Men mest av allt så planerade vi våran framtid, vi kom fram till att vi måste vara myndiga och ha pengar, så det får bli sommaren 2013 x) (A)


Vi ska gå runt hela Sverige (eller ja vi går inte hela vägen, vi tar buss och tåg lite då oh då när vi känner för de) :D Visst är vi bäst? Det kommer bli grymt kul, för då är jag halvfärdig journalist och Emelie är fotograf ;) Vi ska bara ta med de viktigaste sakerna, och sen så bär det av... Vi kommer ha så kul och dokumentera hela våran resa och vi ska bli kända för vi ska komma med i tidningar och på tv och allt :D Vi har grymma planer ^^


Sommaren efter vårat lilla äventyr så blir det tågluffa runt i Europa i 2 månader x)
Där kom Emelie fram till att hon skulle gifta sig med en rik kille i varje land och då sa jag att man inte får vara gift med mer än en i taget för att det är olagligt. då fick hon ändra planerna och så skulle hon skilja sig med nån som hon hade gift sig med och då sa jag att båda var tvungen att skriva på skiljsmässo-papprena för att det skulle funka, och hon ba vafaan, men tänk om jag hatar hnm då? måste jag vara gift med hnm ändå?! jag ba, ja.. Hon ba, men då ska jag gifta mig med en anna, och jag berättade igen att det var olagligt och att hon kunde åka i fängelse för det. Så tillslut kom hon fram till att hon skulle få honom att misshandla henne så att han skulle åka in i fängelse XD
Berättade för henne då att de kanske inte skulle funka för att hon provocerade hnm, men posetiv som hon är (kan vara ibland, vid korta enstaka tillfällen) så försökte hon övertala mig om att det skulle funka, sen bytte vi ämne och fortsatte oh snacka om våra underbara resor. xD
Visst är vi bra, som kommer på en sån smart idé? ^^


Och jag glömde nämna att vi ska bli ökända i hela Sverige oxå (A) eller jag kanske nämnde det tidigar (A) XD


 
Emelie oh ja x)<3

Av Josefine - 5 december 2009 12:07

Satt och kolla på idol igår och jag var säker på att det skulle bli Tove och Erik i final, har jag trott länge. Och efter kvällen så tkr jag att dom hade högre klass än vad calle had.


Sen när det blev röstning så kunde jag inte fatta vrf Erik hängde löst men då var jag säker på att den andra skulle bli Calle, och när det inte blev det så .... Liksom vafaan, man ska ju rösta fram dom två bästa, svenska folket måste ju vara sjuka i huvet som ger Calle mest röster.
Men det är ju meningen att Erik ska vinna för han är ju bäst, och efter framträdandet igår visade han ju verkligen att han var bäst.
   Pappa förökte rösta på Erik flera ggr men kom inte fram så det måste vara anledningen till att Calle gick vidare, Telefonräknings apparaterna krasha x)
Smart va? :D:D


Men nu när det är Erik och Calle i final så kommer ju Calle bli total krossad, hade varit lite jämnare med Erik och Tove.


  

Mina favoriter ^^  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards