theoutsider

Direktlänk till inlägg 5 december 2009

GRYMMA PLANER FÖR FRAMTIDEN!! :D

Av Josefine - 5 december 2009 17:25

Jag och Emelie har värsta grymma planerna :D Idag snacka vi i telefon i nästan 2 timmar och vi snacka om allt möjligt.. Men mest av allt så planerade vi våran framtid, vi kom fram till att vi måste vara myndiga och ha pengar, så det får bli sommaren 2013 x) (A)


Vi ska gå runt hela Sverige (eller ja vi går inte hela vägen, vi tar buss och tåg lite då oh då när vi känner för de) :D Visst är vi bäst? Det kommer bli grymt kul, för då är jag halvfärdig journalist och Emelie är fotograf ;) Vi ska bara ta med de viktigaste sakerna, och sen så bär det av... Vi kommer ha så kul och dokumentera hela våran resa och vi ska bli kända för vi ska komma med i tidningar och på tv och allt :D Vi har grymma planer ^^


Sommaren efter vårat lilla äventyr så blir det tågluffa runt i Europa i 2 månader x)
Där kom Emelie fram till att hon skulle gifta sig med en rik kille i varje land och då sa jag att man inte får vara gift med mer än en i taget för att det är olagligt. då fick hon ändra planerna och så skulle hon skilja sig med nån som hon hade gift sig med och då sa jag att båda var tvungen att skriva på skiljsmässo-papprena för att det skulle funka, och hon ba vafaan, men tänk om jag hatar hnm då? måste jag vara gift med hnm ändå?! jag ba, ja.. Hon ba, men då ska jag gifta mig med en anna, och jag berättade igen att det var olagligt och att hon kunde åka i fängelse för det. Så tillslut kom hon fram till att hon skulle få honom att misshandla henne så att han skulle åka in i fängelse XD
Berättade för henne då att de kanske inte skulle funka för att hon provocerade hnm, men posetiv som hon är (kan vara ibland, vid korta enstaka tillfällen) så försökte hon övertala mig om att det skulle funka, sen bytte vi ämne och fortsatte oh snacka om våra underbara resor. xD
Visst är vi bra, som kommer på en sån smart idé? ^^


Och jag glömde nämna att vi ska bli ökända i hela Sverige oxå (A) eller jag kanske nämnde det tidigar (A) XD


 
Emelie oh ja x)<3

 
 
Ingen bild

Emelie, din bästa vän, om du kommer ihåg mig :)

5 december 2009 21:50

Haha, jag döör, jag kan fan inte sluta garva xD Bara för jag får sååå smarta ideér så ska du komma men nåt som förstör de :c Men jag är så smart oh kommer på nåt bättre :D Men vad gör du då? Jooo, du kommer på nåt annat som förstör min underbara lilla idé... Jag smider planer nu asså (6) Mwhahah :D

 
Ingen bild

Josse

5 december 2009 22:40

hahahaha, ja men det är ju grymt kul xD Oh jag kan ju inte påstå att dina ideér var speciellt smarta om man tänker på att det var olagligt oh du kunde åkt in i fängelse...
Va fan smider du planer om då ? (6) XD hehehe.. ^^

och det är klart jag kommer ihåg dig min störda lilla bästa kompis x)

 
Ingen bild

Fanny

6 december 2009 13:40

hahahhahahah, smarta planer (y) ;)

 
/syrran

/syrran

6 december 2009 19:06

Systeryster.. Jag hör att du smider STORA planer. Bli kända och framgångsrika är ju SÅÅ LÄTT ;) Men jobbar man på så, visst kan väl det gå ;) Tycker förövrigt att ni absolut ska ut och resa i europa! Man ska resa och leva livet när man är unga, bara att du börjar jobba och samla ihop pengar snart då ;)

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Josse

6 december 2009 19:19

Ja men vafaan, de e klart vi har planer och visioner hur ska de annars gå i livet? xD
Oh ja :O Vi kommer lätt bli kända, vi är ju födda stjärnor (A) Svenska folket kommer ÄLSKA OSS :D
hahaha jodå, börjar samla pengar sen när jag har varit i USA oh efter när jag kanske har varit i Frankrike (A)

Hahahaha, jadu fanny ^^ våra planer ÄGER :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards