theoutsider

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Snart jul oh massa pysslande hemma xd

Av Josefine - 23 december 2009 21:01

Julafton om några timmar ^^ fan va kul, massa paket :D och träffa massa folk, och ha jätte mysigt med släkten :) Längtar!!
Har ännu inte slagit in alla julklappar men jag är nästan klar ;)
Idag spritsa jag pepparkakshus, och dom är säkert jätte goda, känner mig såååå stolt över min konstnärliga talang ;) (skoja)
Käka en JÄTTE god macka nyss och jag har kommit fram till att jag är "the master mack maker" x) min var LUGNT snyggast ;)


Idag har iprincip bestått av städning, matlagning, bakning och pysslande ^^
Har försökt att få tag på Emelie hela dagen men hon har inte svarat mig -.-' Så ja, jag vet inte vad jag ska göra för att få tag på henne ._.'


Ikväll blir de chilla oh ta't lugnt nere i mitt rum oh kolla på nån film :)
btw.. Tack syrran för att ja fick låna filmer ;)


Hmm.. har fått höra att ja är omänsklig för att ja inte gråter till "den gröna milen" men ska väl kolla på den nån gång på jullovet och se hur jag reagerar nu (var typ flera år sen jag såg den). Ska vi få se om jag fortfarande är "omänsklig" XD

 
 
Fanny

Fanny

24 december 2009 11:24

Det är synd om han där som blir "elstolad" fast att han inte har gjort något :'(... i gröna milen.. xd

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

24 december 2009 14:02

hahahahaha nejdå xD men asså, jag hade skit kul åt den där "test personen" hahahahahaha XD
Ja gilla inte filmen, såg den igår/idag så ja somna väl runt halv 7 (A) imorse ;) Men filmen va kass oh grymt tråkig, inte alls sorglig, oh ja fattar inte att folk kan tycka den är bra O.o

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards