theoutsider

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Avatar

Av Josefine - 6 januari 2010 10:25

Var ju på bio igår med emelie (avatar). Den var faktiskt riktigt bra, gilla den mkt mer än ja trodde ja skulle göra. det fanns några ställen i filmen som iaf jag tyckte var komiska så jag satt och garva, men typ alla andra satt och var jätte allvarliga. Kände mig lite dum men vafaan, när man har sån dålig humor som jag så är man väldigt lättroad, så jag brydde mig inte oh satt oh garva lite till. xd
Eftersom filmen började klockan nio så skulle den inte sluta förrän tidigast 23.40 Och min buss gick 00.05 så jag tänkte, men jag har ju inge bråttom. Problemet var att filmen inte startade förrän 21.15 och eftersom den skulle vara 2h 40 minuter lång så fick jag lite panik. Jag sa till Emelie att jag skulle dissa slutet på filmen om jag så var tvungen för jag skulle med den bussen. Jag bestämmde att jag skulle gå 23.50 som senast. Men sen som filmen höll på så kom jag fram till att jag ville ju se slutet, jag ville inte dissa filmen alls. Men jag hade tur filmen slutade 23.45 exakt :D Så när vi skulle ut från biosalongen så var folk über sega, de gick ju knappt frammåt.
Jag och Emelie hade ju ändå lite bråttom oh så behövde vi gå på toa båda två eftersom annars skulle vi inte klara av en timmes bussresa så jävla bra.. XD problemet var att det var kö överallt på filmstaden så vi drog till max. men där var de oxå kö, så vi ba, vafaan vi hinner inte. Men när vi kom till station så var klockan nästan 23.55 så jag ba, men vafan vi hinner in till station, och de gjorde vi oxå :)
Nästan direkt efter jag kom till busshållsplatsen så kom bussen, jag hade tur (Y) Emelie därimot fick vänta ute i kylan, hennes buss gick först 00.15 så :/ stackarn, fick så där oh frysa helt själv. Själv så hade jag ju tur som fick sitta på en varm buss ;)
Hade skit kul med Emelie igår och hoppas på att träffa henne snart igen, men jag tvivlar på att jag kommer de med tanke på att jag är sjuk och jag ska till Göteborg på fredag morgon.. Men annars ses vi ju i skolan på tisdag ;)

 
Emelie <33

 
 
Ingen bild

Emelie

6 januari 2010 12:45

Jag är bäst! :)
Bio är bäst!
Avatar är bäst!
Toaletter är bäst!
Du är bäst!

Men däremot är folk som är sega sämst! *snedtittandegubbe*

 
Josse

Josse

6 januari 2010 14:05

Japp x)
Japp :D
Japp :D
I know ;)

ELLER HUR :O jävla sega personer som inte tänker på att de finns folks som behöver hinna med en buss O.o

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards