theoutsider

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Dålig stil

Av Josefine - 6 januari 2010 10:37

Planerna från början igår var ju att dra med några kompisar till ikea. Jag frågade Fanny i måndags (sent på kvällen) om det skulle bli nåt. Hon ba, nää xD
Så jag frågade varför, och hon ba; men tror du att jag vill åka till ikea och leka kurragömma? (eller nåt liknande) och jag svarade typ; heh okej xD
Så jag messade jezzy att det inte skulle bli nåt, så fick jag tillbaka igår morse att hon skulle dit. Och jag ba; själv? Hon ba; M.
Då tänkte jag jahapp, då får hon väl åka dit då. Det visade sig sen att jag hade blivit totalt lurad. Lurad, av mina egna kompisar, det visade sig att dom två åkte dit även fast jezzy hade sagt att hon skulle åka själv, och fanny skulle ju inte dit alls.
Asså, jag hade inte brytt mig om dom hade sagt till mig direkt att dom inte ville ha med mig men att dom gick bakom ryggen på mig, de tycker jag är dålig stil.
Men nu vet jag ju att jag inte kan vara säker på om dom talar sanning eller inte när jag snackar med dom, och det känns ju kul. :s
Men aja, livet går vidare, och jag kommer ju alltid att ha Emelie som jag kommer kunna lite på till 100% och det är ju grymt (Y) :D


Men som sagt, jag tycker det var ett dåligt sett att göra det på, självklart så blir man lite förvånad och lite smått sur, men så mkt bryr jag mig inte egentligen. Dom har ju visat nåt för mig som jag inte visste innan, att dom verkar tycka det är okej att gå bakom ryggen på folk. Men då vet jag, då kan ju jag göra lika mot dom, det lär ju inte spela nån roll, eller? Fick ju liksom ett sms av jezzy där det stod nåt i stil med "Jag och fanny har jätte kul på ikea"... Asså jag anade ju att fanny kanske skulle hänga med jezzy, men jag tänkte, nej de borde hon ju inte göra, hon sa ju till mig att hon inte skulle dit såå. Men aja, har ju fått klargjort för mig vilka jag kan och inte kan lita på, och det är ju faktiskt bra ;)


 
 
Fanny

Fanny

6 januari 2010 12:01

det handlade inte om att vi inte ville ha med dig -.-
och man kan ju ändra sig om vad man vill göra

http://crazyhere.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie

6 januari 2010 12:47

Håller med dig. Dålig stil av så kallade kompisar..
Dom tkr säkert att vi är überlöjliga som tkr de, men att gå bakom ryggen på en är lågt ._.'

 
Josse

Josse

6 januari 2010 14:03

ja men okej då, men om du nu ändrade dig så kunde du väl sagt till? du visste ju att jag ville hänga med.

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Josse

Josse

6 januari 2010 14:04

japp, eller hur. Men ja skiter väl i om dom tkr det för de e lågt att gå bakom ryggen, speciellt när jag till och med frågade innan.

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
/Linda

/Linda

6 januari 2010 14:56

Syster, jag förstår om du är besviken. Men att lägga ut det på din blogg är inte rätt väg att gå. Det är aldrig bra med påhopp på internet, för de försvinner aldrig! Istället tycker jag att du borde ha pratat med dem istället och kunde ha skrivit att du var besviken, men att lägga upp kort och namn tycker tror jag mer är att hugga sig själv i ryggen.. Tyvärr.. Hoppas att ni löser problemen hur som helst! Det är inte värt att bråka över, även om jag förstår din situation! ;) Kram på dig syster.

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

6 januari 2010 19:14

Men du skulle ju gå på bio!? annars hade jag ju sagt till att jag ändrade mig och att jag skulle åka!
Å vi har fan inte gått bakom ryggen på dig -.-
Taskigt att anklaga folk för nåt dom inte har gjort -.-

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

6 januari 2010 21:30

Ja, men det skulle jag ju från början med, men efter?!
Du kunde iaf ha frågat, eftersom bion började kl nio så...
Jag tkr de..
Och jag skulle aldrig anklaga en oskyldig person. -.-

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Josse

Josse

6 januari 2010 21:36

Dådå, jag skriver ju om saker som händer i mitt liv, och det här hör till. Jag tog bort bilden, och jag skrev ju bara förnamn, det var ju inte så att jag skrev efternamnet också. Nej men jag är inte sur och jag tänker inte bråka, jag har sagt vad jag tkr och dom kan ju läsa om det här på min blogg. Jag struntar helt ärligt i att dom gjorde som dom gjorde, men lite förvånad blev jag juh.. Så jag tänker bara ta oh strunta i de här nu.

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
/Linda

/Linda

6 januari 2010 22:32

Blir stolt när du säger så. Lust att komma över någon gång? Jag vill ha en Wii kompis.. haha.. Kom och spela Wii Fit med mig! ;) Stor Kram!

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

7 januari 2010 12:00

Men inte fan kunde väl jag veta när bion började -.-
tydligen så har du redan gjort det ._-
Och du visste ju att jezzy skulle dit, varför följde du inte med henne då?

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

7 januari 2010 17:10

aa visst ;)

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Josse

Josse

7 januari 2010 17:11

nej men du kunde ju frågat om ja ville hänga med innan bion? Eller hur?
Men hon sa ju att hon skulle dit själv, och planen från början va ju att jag skulle åka dit med dig så.

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

jezzy.

11 januari 2010 00:31

du kan fan inte anklaga mig.
jag sa ju att jag skulle dit, du kunde följt med mig.
så jag är fan oskyldig.
så ta bort mitt namn därifrån.

 
Ingen bild

jezzy.

11 januari 2010 00:34

Btw, du skrev till fanny
" ja men okej då, men om du nu ändrade dig så kunde du väl sagt till? du visste ju att jag ville hänga med."

du visst för fan att jag skulle dit, varför hängde du inte med mig? varför frågade du inte om du fick hänga med mig.
men nej du gjorde inte det.


 
Josse

Josse

11 januari 2010 15:30

Ja jag vet, men du sa ju att du skulle dit själv så jag tog det som att du ville åka själv. För om du hade velat haft med nån så kunde du ju frågat eller hur?! Så skyll fan inte på mig, jag skrev bara vad ja kände just då. Och sen så ändrade ju jag mina planer för att vara med Emelie istället..

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards