theoutsider

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Torsdag - jäzi oh fannii

Av Josefine - 16 januari 2010 11:51

I torsdags så va de en jobbig skoldag (nästan). Men efter skolan så var jag iaf kvar i Gimo för att vara med Jäzi oh Fannii ("Achmed" (Emelie) kunde inte). Jag hängde med Fanny hem efter skolan och hon skulle käka direkt så jag satt och läste lite i min grymma bok (TWILIGHT :D). När fanny kom tillbaka så satt vi och snacka i tills vi skulle dra till jäzi (vi drog runt sex) Vi drog förbi ica och sen fastna vi där. Fanny hade 100 kr med sig och det fanns 3 filmer för 99 kr i en låda där. Vi kollade igenom typ alla filmer och sen så hittade fanny tre stycken, hon köpter blond and blonder (för att den lät kul), Mr. Woodcock (För att jag rekomenderade den och sa att den var bra), och sen den sista kommer jag inte ihåg, men jag tror det var hackers.. :S
Sen kom vi till Jäzi och då snacka vi lite och sen blev det singstar ;) Det var skit kul :d
När vi hade sjunigt oss hesa (eller ja, jag iaf) så drog vi och hämta lite fika och satt oss framför tvn ;)
När telefonen ringde så försvann jezzy som ett skott och jag och fanny satt där och kollade på tv xD
Vi kom fram till sen att det skulle vara kul att smyga på jezzy, hahah oh de va jätte kul oxå XD Bara det att hon upptäckte oss <.< Sen satte jag oh fanny oss i soffan och såg jätte "oskyldiga" ut, fanny and me are the two innocent angels that never does ANYTHING wrong (A) ;)
Sen drog jag hem med bussen 20.40 x) Och när jag hade gått av vid station i österby och gått en bit så åkte det förbi en röd volvo, och jag fick för mig att jag såg ett huvud i bilen som tittade på mig, och jag gick och tänkte på det ett tag. SEn kom bilen tillbaka och då såg jag (det var två killar i bilen) att det var en dödskalle (ena hade mask) som titta på mig. Och jag blev jätte överaskad och lite små skraj, liksom det var man ju inte beredd på XD Sen efter det så gick jag och garva lite för mig själv. Men liksom hur ska man reagera, det är ju inte varje dag en benig döing kollar på en från förarsätet i en röd volvo, lr hur? XD
Runt halv tio så drog jag ut med Holly och jag mötte på den där bilen 2 eller 3 ggr till medan jag gick runt på massa olika vägar i österby x) Jag var ute och gick i över en timme (sååå stolt över att jag är sååå duktig ^^) xD
Sen hände det inte så mkt mer den dagen, jag gick ner till mitt rum läste lite, och sen gick jag väl och lag mig redan runt tolv O.o

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards