theoutsider

Alla inlägg under januari 2010

Av Josefine - 1 januari 2010 19:00

Jag har bestämmt mig för att om jag nu ska sluta va inne på msn så kommer jag säkert sluta sitta vid datan lika mkt, och vad ska jag då använda min fritid till, tv tittande, wii? NEJ!! :D Jag ska börja motionera, springa, cykla, gå what ever.. De är ju bra eftersom då får både jag oh hund träning, och det är nåt som JAG verkligen behöver Xd
Jag är alldeles för lat, och om jag ska börja boxas sen nån gång så måste ja ju orka lite oxå, fixa så att min astma blir bättre, försöka iaf =)
Ska försöka få med bror oxå, men jag tror inte ja kommer lyckas <.< han är sååååå lat :O
Men önska mig lycka till, kommer behöva de ;)
Tur att man är så envis som man är, har jag bestämt mig för nåt så kan ingen förutom jag själv stoppa mig.. Ha't bra oh vi hörs snart igen ;)

Av Josefine - 1 januari 2010 16:55

Grymt lung dag idag, chilla framför tvn typ hela dan x) Alla är typ trött idag, fattar inte vrf, jag är lika pigg som alltid ^^
Gick upp jäääääätte sent (vakna tidigt, men låg kvar oh läste i några timmar) xd Käka lunch, satte mig framför tvn och suttit oh tittat på film sen dess ;) Kommer nog inte förändras nåt alls, idag får bli en grymt lugn dag, kanske ska va med emelie imorrn juh om hon kan och om jag kan få skjuts dit =)

Mina nyårslöften blev tillslut:
*Sluta vara så självisk och börja tänka mer på andra (A)
*Sluta sitta och tråka ut andra med min problem, ska skriva ner dom i stället och hålla det för mig själv ;)
*Sluta käka godis i en hel månad varannan månad
*Inte va inne på msn på 2 veckor eller mer =)


De blev alltså 4 löften som jag säkert inte kommer kunna hålla (brukar inte kunna hålla mina nyårslöften) (A) >.<

Filmer jag har sett hittills idag är iaf "Buddy matchens lirare" 1:an och 2:an =)
Älskar den hunden asså, guuu' han är sååå underbar O.o

  

Just nu så sover bror, oh pappa ligger på soffan oh slocknar lite då oh då xD
Ska hem till morsan idag och kan hon inte skjutsa mig till Emelie imorrn så blir jag lessen :( För hon oh bror ska på bio ._.

Ovido - Quiz & Flashcards