theoutsider

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Jag har skaffat blogg!!

Av Josefine - 1 december 2009 14:43

Happ, nu har man skaffat blogg också.. Har bloggat förr men slutade för att de inte var speciellt många som läste men jag hoppas att det förändras.
Jag har så mycket att skriva om och så mycket jag vill säga och det kommer jag göra med mina blogginlägg.
Kommer skriva lite olika saker från min berättelse också. Då undrar folk säkert, vadå för berättelse? och jo det är en berättelse som jag håller på och skriver på engelska (INGET SKOLARBETE XD) jag har hittills skrivit 65 sidor på datan och det ökar hela tiden jag har nog inte ens skrivit klart hälften men det vill jag egentligen inte tänka på (A) Min plan är att jag ska försöka skriva den så lång så att det tillslut blir en bok, skulle ju vara skithäftigt.

Jag kan lägga in ett smakprov från boken redan nu..

Thoughts!
I´ve got to the point of my life when nothing makes any sense at all. Everything I do is just wrong. Everyone get sad when I ‘m around, or angry, mostly angry, they just got sad before. I want people to be happy when they’re around me, is that too much to ask?


Där är början, dom första orden som står. Jag hoppas verkligen att jag kan bli klar snart så att jag verkligen kan känna "oj, jag är klar, jag har faktiskt skrivit allt det här helt själv. Jag har skrivit min egen lilla bok"

Berättelsen heter "The Outsider" och om det finns någon som är bra på layouter så skulle jag gärna vilja ha hjälp med en framsida till "boken" :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards