theoutsider

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Sjuk snart 3 veckor :/ och vafan för lärarna, dom kan ju inte planera ._.'

Av Josefine - 1 december 2009 15:20

Jag är sjuk och har varit det i snart 3 veckor :( Jag börjar fan sakna både kompisarna och skolan :/ Jag ligger efter som in i helvete och jag kommer säkert få "avsaknad av betyg" i flera ämnen för att jag har missat så många prov :/ Kul liksom, jag som ska söka på dom senare >.<


En del har frågat va jag är för slags sjuk, va som är fel på mig. Och ja, det var en väldigt bra fråga, jag kan inte käka och har inte kunnat käka vanlig mat på 2 veckor, i helgen började jag äntligen kunna äta buljongsoppa och jag blev jätte glad :D Jag har varit in till Akademiska sjukhuset för att kolla upp vad felet var, dom hitta inte så mycket men jag fick ligga med dropp i fyra timmar innan jag fick åka hem, det var jobbigt (eftersom jag oftast har väldigt svårt för att vara stilla) så jag somna 2 gånger. Det enda jag gör tycker jag är i princip sover, dricker, sover, dricker, sover.... Det är så långtråkigt. Jag orkar inte mer, börjar få slut på saker att göra eftersom jag orkar inte så speciellt mycket heller. Är så jävla seg och det känns som att allt snurrar i stort sett hela tiden. :/


Jag tror att jag sammanlagt har missat (i skolan) 3 so prov, 2 eller 3 so läxförhör, 1 spanska redovisning (muntlig), 1 no prov, 1 hk inlämning, 1 no inlämning,1 svenska inlämning, 1 musik prov, 1 engelska prov... jag kan ha glömt något men bara det där tycker jag är grymt mycket, och vi hade nästan allt det där samma vecka, asså jag tycker att det är för mycket. Och jag kommer självklart få det jätte jobbigt när jag kommer tillbaka för den här veckan ska vi ha eller har vi haft ett no prov till ..
  Om jag ska sammanställa det här så är det sammanlagt 6 prov, 3 inlämningar, 2 eller 3 läxförhör + 1 spanska redovisning.

Hur fan planerar lärarna? det här har vi haft på mindre än 2 veckor. Det är för mycket :O Det var 21/28 i klassen som fick ha omprov på musiken och nästan hela klassen fick omprov på något av so proven .. Lärarna kan ju inte lägga upp planeringen nå bra om man får alla prov och sånt till samma vecka.


 
 
Ingen bild

Fanny

2 december 2009 21:27

Bajs på lärarnas dåliga planeringar ._.

Bli frisk nångång josso! :c

 
Ingen bild

Josse

5 december 2009 18:12

ja dom är ju störda ._.

i'm on my way ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards