theoutsider

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Sjuk igen :(

Av Josefine - 15 december 2009 13:32

Happ, är sjuk igen och var hemma igår oxå. Funderar på om jag kanske ska pallra iväg till skolan imorrn eller på torsdag ändå :)

Jag ska in nån gång den här veckan oh handla julklappar iaf, och om det ska bli den här veckan så blir de på onsdag eller torsdag så jag hoppas att emelie känner (och kan) för att följa med då, och fanny också om hon vill såklart ;)

Men liksom vafaan, de e snart julafton O.o


I helgen ska ja till syrran och göra julgodis och ha grymt mysigt. Vi kommer ha jätte kul och jag träffar henne inte så ofta så de ska bli skit kul med en hel helg :D

Längtar, längtar, längtar ^^ Jag menar man måste ju provsmaka sakerna oxå så man vet att det blir bra (A) ;) yummie :D


My crazy sis' x)<3

 
 
/Linda

/Linda

15 december 2009 15:21

Vad lägger du ut för kort på mig systeryster? hehe.. jag ser ju inte klok ut där, men jag håller med det ska bli så himla mysigt!! Längtar tills ni kommer hit!! Ted har lovat diska.. =) Krya på dig! Kram kram

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Josse

15 december 2009 19:48

heh (A) jag hämnades bara på bilden som du lag in på mig x) XD
längtar oxå, bra att han har lovat de, vi planerade väl förra gången att han skulle diska? eller? xD
Jadå, de ska jag, ska till skolan imorrn oh sen blir de uppsala oh leta efter julklappar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards