theoutsider

Direktlänk till inlägg 26 december 2009

kände för att ladda upp lite random bilder (olika underbara minnen) :D

Av Josefine - 26 december 2009 13:48

Fanny i Norrköping, på fmg :) fan det är ett av de bästa minnena asså XD Fan va kul ja hade den dagen :) kommer aldrig glömma den xd oh ja, vi måste göra om de vafan :O

Här är ett roligt oh smärtsamt minne XD här blir ja misshandlad av Emelie för att ja inte ville ge henne en klubba, och det slutar med att vi håller på oh "misshandlar" varann lite smått (A) XD Dagen efter så hade jag en massa blåmärken på armarna pga den där lilla skit högen <.< XD Men ändå, jag har nog nästan aldrig skrattat så mkt (okej, de stämmer nog inte eftersom ja skrattar väldigt ofta) XD


 

Emelie i Norrköping :) samma gång som ja va där med fanny XD


hahahaha, stockholm med klassen xd de va lite små kul, när vi kom tillbaka till Gimo så tog jag och emelie nästa buss in till Uppsala och gick på bio xD vikken film kommer jag inte ihåg, men den var säkert bra :)

De här är från en dag när skolan blev inställd för att bussarna var inställda pga massa snö xd vi letade upp bilder på internet och så skulle vi försöka sminka varann så mer eller mindre (A) XD vi lag väl till lite oh så då men på ett ungefär iaf (A) XD fan va kul de va, oh vi blev ju grymt snygga, visst ?XD


Jag och Emelie var på hockey match.. Men emelie var mer intresserad av att knäppa kort än att titta på hockeyn... här är ju en väldgt snygg oh misstolkande bild XD hahahah xD men fan va kul vi hade åt bilderna som hon tog XD

    De här är ett underbart minne :) Det är från när jag oh Emelie åkte till Stockholm oh gick runt där och va virriga XD GUU' va vi virra bort oss.. vi gick runt i flera timmar utan att hitta tillbaka XD hahaha men de var jätte kul och de är ännu ett oförglömligt minne (tänker inte gå in detaljerna, för då skulle folk tro att va är sjuka i huvet) XD

Bara en gullig bild :) de va nån gång när ja va med emelie bara ^^


 fanny och emelie på gröna lund när vi vänta på att hardcore superstar skulle spela.. Jag fick med både emelie oh fanny upp i nästan alla karuseller som jag ville åka :D jag tvingade upp fanny i katapulten (lr va den nu heter, fritfalls tvillingen? ) XD oh efter de så kände både ja oh fanny att magen va lite wierd, fan de kändes som att lungorna oh magsäcken skulle komma upp O.o Men ja hade skit kul den dan, oh om vi inte gör om de innan ja åker till usa så kommer ja bli crazy O.o   på bilden, natta, emelie och elin.. Vi åkte till bålsta och sov hos elin :) vi hade skit mysigt och skratta som in i helvete. Emelie ramla ner från sängen och krasha ett glas, vi såg på film långt in på natten xD sen på morronen så sjöng elin oh natta typ nå spel mojs... kommer inte ihåg vikket (A) men måste göra om det här :)   Emelie hos elin, bara för att ja gillar bilden xD de ser ut liksom som om hon fryser jätte mkt oh ska dricka nå varmt xD asså, jaa .. SÖTA UNGE :D   Sista bilden då :) de e från när ja sov hos emelie en gång, och vi såg på massa film och grejs, och ja tror de va den här gången som det var en spindel i taket. Och jag blev typ skiiit rädd så varje gång ja skulle förbi så sprang jag med ett täcke över huvet xD snacka om att emelie hade kul..
Sen har vi jätte många minnen från när jag har sovit över hos henne xD en gång så bestämmde vi oss för att ringa folk oh få dom att vara sociala (de var natt) så vi ringde en massa folk som total dissa oss.. sen när vi väl fick en oh svara så trodde han att vi var fulla och frågade va vi hade druckit, oh vi ba cola. Men han trodde inte på oss, snacka om diss :O liksom, bara för att man skrattar mkt så betyder det inte att man är full :O bara att man är överdrivet glad, men de e ju possetivt ;) Sen en annan gång så har vi fått för oss att de var nån som stod bakom en stängd dörr bredvid kylskåpet (oh vi var tvugna att kolla till kylskåpet för att kolla om de blev kallt) men ingen av oss våga gå dit. Vi fick för oss att det var tår som stack fram under dörren xD så vi hämta varsin kniv och så satt vi och skrämde upp varann, vi ringde folk och försökte få dom att rädda oss men ingen gjorde de, ingen tog oss seriöst <.< (undrar vrf? ) XD oh så satt vi där oh skrämde varann.. sen försökte vi intala varann om att de inte var nån där oh att vi skulle gå dit oh bevisa de, så jag gick först och när jag var på väg att öppna dörren så snegla ja bakåt på emelie oh hon har spärrat upp ögonen, ser skit rädd ut, och backar sakta bakåt från mig (hur skulle ni reagerat då?) min reaktion var att släppa hantaget, skrika och sen springa tillbaka till soffan. Och när ja skrek så blev emelie rädd oh skrek hon med. HAHAHAHA XD snacka om att vi har fantasi, och en jävla massa knäppa minnen XD (Y)

 
 
Fanny

Fanny

27 december 2009 19:39

Jag är för ful för att vara med på kort :c
Jag saknar sommaren och mina byxor jag har på gröna lund bilden.
Haha jag är skrattretande ful.
Du och Emelie är komiska xd synd att det inte va nån som filmade när ni var sådär rädda (A)

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

27 december 2009 21:26

haha du är inte ful :O saknar oxå sommarn :(
haha (A) ja tkr de va skit bra att ingen filma oss XD

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emelie

28 december 2009 21:30

Skrattar, skrattar, skrattar,, skrattar så mkt så jag gråter x''D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards