theoutsider

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Gott nytt år :)

Av Josefine - 31 december 2009 17:11

Nu är det äntligen snart 2010 :) Ja hoppas (och vet) att det kommer bli ett bättre år än 2009 x)
Idag har det inte hänt så jätte mkt, vi har varit uppe i vita villan och spelat biljard och kastat pil xD
Jag är helt kass på biljard så jag titta mer än jag spela xD Jag och Tilde var i ett lag mot Anna och pappa, och när dom hade vunnit så hade vi inte fått ner en ända kula <.< snacka om att ÄGA motståndarna, eller hur? x) Kände mig rätt så värdelös faktiskt <.< Pilkastningen gick lite bättre då då, körde lite mot bror min.. Och eftersom han är rättså kass så var de en lätt match ;)
Sen när vi kom hem så satte jag mig framför tvn och har sett på två filmer x) Den första var typ slutet på "den galna proffesorn" och den andra var "you wish" ... Nu väntar vi på att gästerna ska komma hit så vi kan få lite mat i våra magar ;) Längtar verkligen, det blir förätt, varmrätt och efterrätt :)
Förätt: räkcoktail? (är inte så jätte bra på stavning xd)
Varmrätt: inbakad fläskfilé och potatisgratäng.. MUMS :D
Efterrätt: nåt som jag inte har en aning om vad det är och kommer drf inte ihåg namnet xD  


Hoppas att alla får ett härligt nytt år :) Jag vet att det ska jag sattsa på att ha iaf ;) De kommer hända så mkt bra nästa år som jag redan vet om x) några exempel: Jag fyller 16 å får börja övningsköra (så se upp på vägarna efter den 22 januari ;)... 8 januari så blir de Göteborg med kusse :) Jag går ut nian, förhoppningsvis så kommer jag in på GUC som jag tänker söka till ^^ Kommer få ett grymt härligt sommarlov, med 6 veckor i USA med kusin och hund oh allt, det kan inte bli dåligt ^^
Hoppas att man får se en massa fina fyrverkerier senare ;) i love new years eve :D:D GOTT NYTT ÅR ALLA BLOGG LÄSARE ( OCH RESTEN AV FOLKET) :D:D


  En glad liten söt flicka på nyårsafton :) Sen hände en liten olycka oh hon va inte lika glad resten av kvällen.. :/ Hoppas de blir bättre under helgen och att tänderna är borta när hon kommer hem till Gimo igen ;)     

Två galna personer som hade de skiit kul för de mesta under hela kvällen ^^ Hehe, visst är vi söta? XD


En söt liten Tilde :)

När det hade gått en stund av kvällen så däckade vi båda uppe på sovrums golvet <.<
hahaha XD

 
 
/Linda

/Linda

2 januari 2010 00:00

Haha, men herregud vilka bilder.. särskilt den sista.. hehe.. Ni två blir ju helt galna när ni är tillsammans.. =S

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

 
Josse

Josse

2 januari 2010 00:02

hehe, skit snygga juh ;) Jaaa hon lär sig av mästarn, MIG :D x)

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards