theoutsider

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Josefine - 1 februari 2010 22:56

Idag va en skabbig dag på min skabbiga skola med en massa skabbiga lärare..
Det började med att matte lärarn fick damp och jag blev grymt förbannad på honom. Sen senare så va det rättså lugnt ändå tills efter lunch, då var jag duktig och skrev en hel sida på min berättelse :P Sen va det engelska vikket va ganska okej. Senare så var det musik och då satt vi oh sjöng en kass låt som vi skulle sjunga två stämmigt, det lät förjävligt eller inte alls. Sen så kom det en gigantisk spindel och kröp på golvet, äckligt >.< Tur att jäzi sprang dit och nacka den ;) Precis efter den blev nackad så peta emelie på mig med en av sina iskalla tassar och jag var inte alls beredd på det så jag blev skiiiit rädd O.o och sen drog jäzi med sina naglar i min nacke, obehagligt pga av den tidigare "spindel-incidenten" efter musiken så va det chill, vi hade svenska och vi fick fortsätta med våran teater x) vi har snart skrivit klart manuset :d jippie ;)
Hah, den kommer bli kass men det är iaf nåt muntligt x)

Sen va jag med Achmedius ett tag innan vi drog ut åt varsina håll till bussarna X) Såg hennes buss senare (vi mötte varann) men jag såg inte henne så jag ville ju inte vinka till en hel buss liksom xD Jag var grymt trött oh slockna i nåra minuter på vägen hem (som vanligt) sen när jag kom hem så titta jag lite på tv, och sen har jag räknat matte i stort sett jätte länge :) kl nio vare en film (13 snart 30 på 3:an) så den titta jag på och den sluta precis :P Jag har varit duktig idag iaf, har nog räknat runt 50 tal ;) och så har jag lärt mig lite nya saker :P

Just nu känner jag mig typ jätte hyper och vill bara pladdra på om nåt ovesäntligt med någon, snacka om vad som helst bara, bara prata O.o iiiih. guuu va jag vill ringa nån O.o Imörrn så ska ja oh Sara göra brownie liknande kakor och milkshakes, yummie :D nu är ni avis va? x)

Synd att det inte blev nån promenad med holly ba :( Men det får jag ta igen imorrn ;) Puss på er, nu ska jag gå ner och läsa nåt som jag måste läst till imorrn, och sen ska jag duscha, skriva lite på en sak, snacka lite med folk, kanske se på en film och sen blir det sovdags.. GODNATT ALLA FOLK!! :D Till alla som läser min blogg: LOVE YA ;)<3


 

Gammal bild but i like it ;) (A)

Ovido - Quiz & Flashcards