theoutsider

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Josefine - 23 februari 2010 23:57

Asså först så satt jag inne på ginza oh kolla på filmer (igen), hitta massa som jag ville ha oxå (igen) O.o
Sen började jag checka runt på böcker oh hitta en del som verkade spännande och så gick jag in på bokus.se oh där hitta jag ännu mer böcker :( Jag satt oh klicka på alla som jag ville ha och det blev ca 14 st O.o Det blev alldeles för dyrt så jag minskade ner till 6 st böcker och det blev 545 kr ;O Jag har inte så mkt pengar att spendera på böcker så nu är jag jätte deprimerad för att jag inte kan få mina böcker :(
Dumma, dumma, dumma böcker oh filmer som verkar bra och som får mig att vilja köpa dom :'( Dumma!!! O.o

Av Josefine - 23 februari 2010 14:33

Asså de e lov och jag har ingen att va me, de suger ._.
Jag har ju mina underbara hundar då då men de e så kallt ute så jag vill inte gå nå långa promisar och så börjar jag få så jävla ont i min fot, jävla fötter som går helt cäpä. I miss my friends :( Känns som en evighet sen jag träffa dom, och de va de ju iförsäg oxå :I Ja har fan inte träffat dom sen i fredags?! tror jag :S Suck :( Miss you guys, hoppas vi hörs snart ^^

Jag har iaf varit ute en halv timme med Zingo och jag ska gå ut med tjejerna ikväll oxå. Just nu känner jag bara för att linda in mig i ett varmt täcke, fixa en kopp varm choklad och se på en film (IGEN) XD

Hade bestämt mig för att plugga idag men jag vet inte hur det blir med det asså, det kanske blir nå senare ikväll men då blir det MKT senare ._.
Vill oxå fortsätta rita men de känns som att jag kommer förstöra bilden då (mer än den redan är).. Så här ser den ut nu iaf >.<

 
Jag vet inte om den blir bättre eller sämre ._. känns så värdelöst >.<

Av Josefine - 23 februari 2010 12:05

Sitter oh väntar på mina varma mackor som är inne i ungen :) Mums, lunch ^^

Idag ska jag ägna dagen åt att plugga oh gå ut oh gå med hundarna med jämna mellanrum :)

Never back down va en jätte bra film och den rekomenderar jag folk att se ;) :d
Men nu ska jag dra oh käka lunch, bai ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards