theoutsider

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Josefine - 3 februari 2010 22:16

Fick massa beröm idag, och det var väl kul, kanske xd

vi har lärarkandidater i engelska och den ena hade fått läst första sidan ur min berättelse, och hon hade trott att det var en författare eller nåt som hade skrivit den för att den var så bra skriven, gramatiken var toppen, det kunde inte bli bättre. och eftersom jag har lagt ner grymt mkt tid på den så var de kul att höra :) Hon blev jätte förvånad när hon hörde att en nia hade skrivit den XD haha, oh de är väl possetivt eller?! xD
Hehe, beröm is good (Y) Jag fick oxå reda på att hon hade gått i brorsans parallell klass, och ja ba; JAHA :O hah, hade inte en aning om de liksom XD
Sen stod hon och sa att Leif hade sagt till henne att om jag skulle få mvg i engelska så måste jag vara mer muntlig, och det har jag ju aldrig fått höra förr -.- Aja, ska väl bättra på det bara för att få mitt mvg som ALLA vet att jag förtjänar i mitt slutbetyg, annars kommer jag bli jätte crack på leif <.<


Men aja, kul med beröm idag iaf, hoppas jag på att få flera ggr (A) HERRÅ FOLKET !! x)

 

Av Josefine - 3 februari 2010 19:11

Asså, idag hade vi (jag och emelie) bild x2, första lektionen så gjorde vi stolar i lera, skiiiiit säxiga you know ;) NAAAAT XD

Sen andra lektionen rita vi och emelie blev typ jätte flum.. Vi lr ja EMELIE ringde en person från min mobil, och inte förrän hon sa att jag stod och rita fatta han att det inte var jag som snacka.. Och jag och emelie ba (senare) ofta inte höra skillnad på oss, vi låter ju inte lika :o Så vi gjorde ett test som skulle bevisa det. Vi sa samma sak och sen så lyssna vi... det läbbiga va att vi hörde typ ingen skillnad, det kunde lika gärna ha varit samma person som sa två saker O.o Viii ba: AAAH :O wtf :O hur kan det va möjligt? O.o ?????? O.o usch grymt läskigt ._.' Sen blev emelie typ skit flum och hon skratta grymt mkt oh då börja jag skratta oh blev oxå flum XD så jag kunde inte fortsätta rita alls Xd Vi satt oh sa saker oh sen efter varje sak jag sa så sa emelie "naaat" och efter allt emelie sa så sa jag "naaaat" oh sen blev det skit roligt XD hahah, sen drog vi ut oh gick en stund sen kom vi tbx till skolan oh va mer seriösa (A)


När jag kom hem så mötte jag min moster som fråga om jag ville ha skjuts men jag sa nej för jag skulle in på konsum, där hitta jag 3 filmer som jag köpte och som förhoppningsvis är bra ;)
Det blir nog inge bakning idag, men nog fan blire promenad ;) Och sen blir de plugga på lite glosor x) (Y)
Ciao ^^


Ovido - Quiz & Flashcards