theoutsider

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Beröm :)

Av Josefine - 3 februari 2010 22:16

Fick massa beröm idag, och det var väl kul, kanske xd

vi har lärarkandidater i engelska och den ena hade fått läst första sidan ur min berättelse, och hon hade trott att det var en författare eller nåt som hade skrivit den för att den var så bra skriven, gramatiken var toppen, det kunde inte bli bättre. och eftersom jag har lagt ner grymt mkt tid på den så var de kul att höra :) Hon blev jätte förvånad när hon hörde att en nia hade skrivit den XD haha, oh de är väl possetivt eller?! xD
Hehe, beröm is good (Y) Jag fick oxå reda på att hon hade gått i brorsans parallell klass, och ja ba; JAHA :O hah, hade inte en aning om de liksom XD
Sen stod hon och sa att Leif hade sagt till henne att om jag skulle få mvg i engelska så måste jag vara mer muntlig, och det har jag ju aldrig fått höra förr -.- Aja, ska väl bättra på det bara för att få mitt mvg som ALLA vet att jag förtjänar i mitt slutbetyg, annars kommer jag bli jätte crack på leif <.<


Men aja, kul med beröm idag iaf, hoppas jag på att få flera ggr (A) HERRÅ FOLKET !! x)

 

 
 
Linda

Linda

5 februari 2010 13:24

Vad roligt!! Du är värd allt beröm, du är riktigt duktig! Längtar tills jag får höra hela historien! Nästa vecka har jag tid att läsa, jag går bara i skolan på måndag sen är jag ledig ;) Kram på dig syster!

http://www.bybergsbruttan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards