theoutsider

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Josefine - 7 februari 2010 21:54

Har grymt tråkigt :/ Har suttit vid datan oh gjort ingenting hur länge som helst oh nu pallar jag inte mer O.o Ska dra ner oh tjocka på mig med lite godis oh julmust soon x) Måste ju ha nåt när ja ska se på skräckfilm ^^
Trök, trök, trök... Hur fan pallar folk oh va sysslolösa? Jag pallar de iaf inte, jag blir så jävla trött O.o
Knät har inte blivit bättre så de blev en bara en kort promis med holly på ca 50 minuter :/ Vill att de onda ska gå över så jag kan gå normalt igen, saknart </3
Imorrn äre skola som vanligt, oh de kommer va lika trökigt som vanligt antar jag :/ Ingen sovmorron oh inge kul :(
Nationella på tisdag oh torsdag i svenska oxå O.o fan asså, usch hemskt >.<
Men aja, bjuder på en ego bild innan jag drar, ska dra oh käka popcorn oh sällskapa med min family nu (eller ja, en del av den) xd
Ciao folks!!
 
Happy? lite maybe x)

Av Josefine - 7 februari 2010 12:21

Bra filmer såg ja igår asså :) Inga riktiga skräckfilmer men bra va dom :)
Jag berättade ju att jag såg wilderness med emelie oh senare så såg jag dangerous water oh sen evil aliens, dangerous water va bra :) men det stod att det skulle vara jätte coola hajattacks scener, själv så tkr jag inte att dom var så märkvärdiga xD men skite samma, filmen va bra oh jag är glad att jag har den :D
Evil aliens va bara grymt komisk xD Ska se slutet klart idag, somna igår (A) XD

Idag kommer de antagligen va en rättså seg dag >.<
Jag ska försöka plugga lite matte iaf :) Göra nåra matte läxor och kanske fortsätta på nåt annant arbete, sen ska jag försöka skriva lite på berättelsen men jag får se hur det blir med de ;) Sen blir det väl kolla på tv ikväll om de är nån bra film x) annars tittar jag väl på nån av mina egna :)
Ska försöka gå ut med Holly 2x idag, 2 x 1½ timme x) Få se hur de går med mitt onda knä :( >.< Men jag ska nog dra ut nu så ses senare ;)

 
Holly <3

Ovido - Quiz & Flashcards