theoutsider

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Josefine - 20 februari 2010 23:40

Förutom att jag har varit lat idag så har jag faktiskt gjort lite nytta ;) Jag har börjat på två nya bilder som jag kanske ska fortsätta på imorrn xD
Jag har sett på två eller tre filmer som alla har varit rättså bra :P Jag har tagit hand om the dogs och så har jag varit och handlat i den här kylan, usch!
Jag mixade ihop en jätte god paj som vi (jag oh sebbe) käka till middag :)
Mitt knä gör ondare för varje dag (sorgligt nog) :/

Jag vill ha tillbaka solen NU! Jag orkar inte me den här kylan längre :(

Just de :D Jag va oxå über snäll och fixa en omelett åt brorsan tidigare idag ;) guuu' vikken snäll syster jag kan vara ibland x)

Just nu är jag jätte trött för att jag har varit så lat hela dan så jag ska nog dra ner och lägga mig oh mysa under mitt varma täcke..
Skrev upp receptet på min paj oxå så att jag skulle kunna återskapa den nån gång x) Tur att jag äger på att improvisera ;) wiiiie :d


Men night night på er, sweet dreams :)<3

Av Josefine - 20 februari 2010 11:29

Idag bestämmde jag mig för att jag skulle sova läääääänge, och när tror ni jag vaknar?! Jo, 10 -,- Gu va jobbigt, jag ville sova längre :( Fast iförsäg jag sov flera timmar än jag brukar ;) typ 7 timmar eller nåt xd


Idag hade jag tänkte vara aktiv och gå ut med hundarna men när jag skulle ta in holly efter att jag hade släppt ut henne så kände jag hur jävla kallt det var, fyfan va hemskt >.< får nog ta oh glömma mina planer idag och ta't lugnt eller nå xd Måste ju tänka på "geeksen" (mina brorsor) måste ju fixa mat och sånt åt dom xD


Jag har fått riktig lust att rita så jag ska nog göra det senare x)


Dumma kyla, kan inte solen komma hit? :(

Ovido - Quiz & Flashcards