theoutsider

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Josefine - 2 februari 2010 19:04

Kort dag imorrn + bild :D kan det bli bättre? ;) Dagen har varit lång oh tröttsam.. ._. ska försöka orka räkna lite matte senare men jag tror inte det blir av, det blir väl tv hela kvällen istället ;) Asså, jävla skit kyla, pga att det är så jävla kallt så kan jag inte gå ut med Holly på kvällarna, det är för jävligt :@
På hk:n idag så blev väl inte allt så jätte lyckat, först kom vi 15 minuter "försent" för att vi hade pratat med rektorn, sen så blev jag "husmor" vilket innebär att jag måste fixa en del saker -.-' Sara oh jag fixa ihop kaksmeten och sen så ställde vi in de i ungen, kakorna/ kakan blev jätte platt, oh dom va inte så goda som dom brukar :( Dom smaka för mkt ägg >.< min milkshake (jordgubb) blev en aning söt men annars va den god :P Och Saras milkshake såg inte så god ut men jag smaka ju inte så jag har inte en aning (A)
Imorrn är det bild, yaaay :D ska börja om på bilden IGEN!!
Men nu fick jag jätte lust å baka så jag ska nog plocka i och ur diskmaskin och sen fixa ihop nån kakliknande gosak, nån som vill smaka imorrn så kan ja ta med?! Det blir nåt med choklad för det är det jag är sugen på (A) haha, hoppas jag lyckas ;) mums :d
BYE!!

Ovido - Quiz & Flashcards