theoutsider

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Josefine - 15 februari 2010 22:06

Asså, nu var jag först ut med Zingo från 19.15 - 20.15 (men då va jag inne på affärn i 10 minuter oxå) Så jag var ute och gick med honom i bara 50 minuter :/

Sen så var jag lat och satt vid datan tills 20.30 sen drog jag ut med Alva och Holly :)
Och jag kom hem nyss :D Så jag var ute och gick med dom i 1½ timme :D GO MEEE!! :D:D Känner mig jätte aktiv idag asså :D Ska baka semlor nu om en stund oxå som brorsorna och ja ska käka imorrn :D Mums :D


Jag har inte hunnit plugga nåt än men det får bli senare efter baket ;)


Jag förstår inte vrf dagarna ska vara så korta ._. Liksom man hinner ju inte med allt man vill för man måste ju sova oxå ._. :( Jag tkr dagar borde vara längre så att man hinner med flera saker, liksom jag har inte gjort mkt idag egentligen men jag har varit aktiv hela dan :o Jag kom hem från skolan runt 5 och då drog jag direkt hem till mormor och käka, sen blev jag hemskjutsad och då skulle jag börja baka men de visade sig att jag inte hade nån jäst så jag drog ut med Zingo förbi affärn på vägen hem efter våran promis ;) SEn kom jag hem, satte mig vid datan och chatta lite med folk, sen drog jag ut med dom två andra hundarna och nu är jag hemma igen :S


Ett dygn har för några timmar O.o GE MIG LÄNGRE DAGAR!!!! O.o

Av Josefine - 15 februari 2010 18:38

Idag var skolan rättså lugn bara det att vi hade so prov.. Jag hade inte pluggat även fast jag har haft tid, men det är sååååå tråkigt att läsa om ekonomi O.o Jag läste på lite i skolan (A) Jag tror iaf att jag kan ha klarat G och de känns rättså okej ;)
Vi övertalade oxå No lärarn att vi skulle slippa no provet på torsdag så det är framflyttad till torsdagn efter lovet alltså v.9 :d


Vi hade sovmorron imorse :D Grymt skönt ;) även fast jag inte utnyttja den (A)

Hade kul med folk idag och på musiken så va de drygt oh vi va tvungna att dansa nån form av square dance? Grymt jobbigt iaf >.< Men lite smått kul ändå, de va lite komiskt liksom ;)

Jag slapp laga mat idag :D Blir däremot nåt lätt imorrn x) Och så ska jag baka semlor då oxå, mums :d


Ikväll så blir det lite plugga (om jag känner för det) Promenad + ut oh springa med hund ;) Och sen käka frukt, mums :D äpple + päron :D<3
Blir  väl en sväng förbi affärn innan den stänger oxå ;) Måste handla jäst :p

Ska försöka göra klart mitt Hk arbete från förra terminen oxå :) Skulle kännas så skönt att få klart nåt arbete x)

Men jag ska snart dra ut så vi hörs :)  

Ska nog baka några nya chocolate chip cookies nån vecka framöver oxå, mums (A) :D

Ovido - Quiz & Flashcards